حاج احمد متوسلیان زنده است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا به امروز از سرنوشت حاج احمد متوسلیان خبری نیست و ما معتقدیم و وزارت خارجه معتقد است حاج احمد زنده است.

به گزارش تهران نیوز ، پنجمین همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس یادمان سردار حاج احمد متوسلیان هم اکنون با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس از سرتاسر کشور در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

 

بر اساس این گزارش حجت الاسلام شهیدی، معاون ریس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با بیان اینکه هر تجارتی سه رکن دارد یک رکن خریدار یک رکن سرمایه و یک رکن فروشنده، اظهار داشت: سرمایه تجارت را خدا جهاد در راه خدا با مال و جان عنوان کرده است، خدا ایمان به پیامبر(ص) و ایمان به خدا را در کنار هم قرار داده و از هم جدا ندانسته و همانطور که جهاد را با مال و جان عنوان کرده است هر جهادی مالی میخواهد تا خرج کنند و به پیروزی برسند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه فروشنده همان کسی است که حرکت کرده در راه خدا برای مبارزه و جهاد و خریدار آن هم خدا است گفت: ما اگر این مسیر را رفتیم خدا میفرماید گناهان بخشیده میشود و با این اوصاف وارد بهشت می شویم و این تجارت و وضعیت در دنیا بهترین سرمایه گداری است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب واقعا در جامعه ما با رهنمودی که امام راحل(ره) داشتند مردم این مسیر را گرفتند و پیش رفتند تصریح کرد: چه در صحنه انقلاب و چه در دفاع مقدس ما دیدیم همه و همه وارد این تجارت شدند و با مقاومت و ایثار و فداکاری که امت کردند خدا حفظشان کرد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه در این تجارت برخی انقدر عالی تجارت کردند که به مقامی بالا رسیدند گفت: سالها طول می کشد تا سلحشوران دفاع مقدس را برای مردم معرفی کنند، خدا در این باره میفرماید اینها خوب سرمایه گداری کردند و سود بردند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری درباره حاج احمد میفرمایند از برجستگان است اظهار داشت: هر چقدر درباره حاج احمد حرف بزنیم نمی‌توانیم توصیف کنیم که کی بود و چه فرمانده‌ای بود، مبارزات متوسلیان از سال ۵۵ در دانشگاه و مسجد محل شروع می‌شود و از دست رژیم پهلوی شکنجه می‌بیند اما مقاومت می‌کند، در تاسیس کمیته‌های انقلاب به خصوص در تهران نقش پررنگی داشت و در تشکیل سپاه که یک پدیده ای بود به دستور امام(ره)، حاج احمد نقش داشت.

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به نقش متوسلیان در پیروزی سنندج، پاوه و کردستان گفت: سپس حاج احمد راهی جنوب شد و در عملیات بیت المقدس و فتح المبین نقش مهمی داشت.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان با مقاومت و شجاعت به لبنان میرود که به دست اسراییل دستگیر می‌شود تصریح کرد: تا به امروز از سرنوشتش خبری نیست و ما معتقدیم و وزارت خارجه معتقد است حاج احمد زنده است، اگر هم به شهدت رسیده همیشه زنده است.

وی با تاکید بر اینکه حاج احمد یک فرد کم نظیری بود اظهار داشت: وظیفه ما، بزرگداشت و نگهداشت یاد این عزیزان است، اینها فرهنگ ایثار و شهادت را به ما آموختند و ما به ویژه فرزندان این عزیران و همرزمان باید برای این عزیزان همایش بگیریم تا این نسل با جنگ و جبهه و فداکاری این عزیزان اشنا شوند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اگر امروز کشور ما امن است مدیون خون شهدا است گفت: باید بکوشیم پشت سر مقام معظم رهبری برویم و این انقلاب که این عزیزان به دست ما امانت دادند حفظ کنیم.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.