صدور بیانیه مشترک ایران و 1+5 درخصوص اجرایی شدن برجام

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "المیادین"؛ ایران و کشورهای 1+5، امروز با صدور بیانیه‌ای مشترک، آغاز اجرای توافق هسته‌ای را اعلام کردند. 
 در این بیانیه تصریح شده است که ایران انجام تعهدات خود به شکل کامل را آغاز کرده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اقدامات آن را تأئید خواهد کرد. 
این بیانیه می‌افزاید: "اتحادیه اروپا اقدامات قانونی لازم برای لغو تحریم‌ها از تهران را مطابق با پایبندی ایران به تعهدات خود اتخاذ می‌کند. 
در پایان این بیانیه آمده است: "واشینگتن نیز از روز اول اجرای توافق از سوی تهران، اقدامات لازم برای لغو تحریم‌ها از این کشور را آغاز کرده است و تمامی طرف ها به اجرای توافق در سریع ترین زمان ممکن پایبند هستند.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در گفتگو با تهران نیوز:

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در گفتگو با تهران نیوز:

سکوت غربی ها در مقابل فاجعه منا محکوم است/ غربی ها فقط مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان اینکه فاجعه منا، مصیبتی انسانی بودکه مسلمانان از تمام کشورها را درگیر کرد، افزود: غربی ها فقط مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند ولی حقوق بشر و دموکراسی را نمی شناسند.

 
ادامه مطلب ...

فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا نباید فراموش شود


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج:

فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا نباید فراموش شود/ وظیفه دستگاه دیپلماسی و سازمان حج دنبال‌ کردن قاطعانه ماجراست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مسئولیت دولت میزبان در قبال جان باختن ۷ هزار مسلمان گفتند: پس از این حادثه باید صدای واحد و اعتراض دنیای اسلام برمی‌خاست اما متأسفانه به جز صدای جمهوری اسلامی ایران صدایی شنیده نشد.


ادامه مطلب ...

"سامانه فکور" و "رادار فتح 14" چشم بینای پدافند هوایی + تصاویر


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه راداری فتح 14 و سامانه مدیریت  کنترل و فرماندهی فکور از جمله سامانه‌هایی است که در رزمایش مشترک محرم رونمایی شد. این سامانه‌ها در ارتقا‌ء توانمندی قرارگاه پدآفند هوایی خاتم‌الانبیا در افزایش توانمندی کشف اهداف پرنده بسیار حائز اهمیت است.

 

 

  ادامه مطلب ...

رونمایی رادار "فتح 14" در رزمایش محرم/


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعزامی به شمالغرب کشور، رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی در دومین روز خود آغاز شد. در رزمایش روز گذشته یگان‌های مختلف نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند آجا به اجرای عملیات پرداختند که طی آن گسترش نیروها در منطقه عملیاتی شمال غرب و غرب کشور صورت گرفت.
 
رونمایی رادار
 
 
ادامه مطلب ...

برنامه‌های مراسم عزاداری ایام محرم در حضور رهبر معظم انقلاب


برنامه‌های مراسم عزاداری ایام محرم در حضور رهبر معظم انقلاب

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین‌علیه‌السّلام، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

 
ادامه مطلب ...

وزیر علیه وزیر!


زنگ خطر شکست بزرگترین طرح ملی سلامت؛

وزیر علیه وزیر!

وزیر بهداشت معتقد است که فقط بیمه ها می توانند طرح تحول نظام سلامت را با شکست مواجه کنند. در مقابل، وزیر رفاه عنوان داشته در شرایط کنونی تجمیع بیمه ها ممکن نیست.

 
ادامه مطلب ...

ایران، پیروز مسابقه تسلیحاتی زیرزمینی با آمریکا


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دیلی بیست در گزارشی نوشت: در صورتی که اظهارات علی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران، مبنی بر وجود پایگاهی موشکی در 500 متری عمق زمین صحت داشته باشد، آمریکا قادر نخواهد بود به طور مستقیم آن را، در شرایطی که تهران از تعهداتش تخطی کند، هدف قرار دهد.  بنابر ادعای مطرح شده در گزارش مذکور، این مسئله بدان معنا نیست که پنتاگون تاکنون درباره راه‌های غیرمستقیم انهدام چنین پایگاه‌هایی نیندیشیده است. 
 
 
ادامه مطلب ...

حملات روسیه در سوریه سیاست ریاکارانه امریکا را افشا کرد


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک گلن، نویسنده و از بنیان‌گذاران جنبش هلال و صلیب گفت: باید به یاد داشته باشیم که روسیه به آن چه که آمریکا نتوانست طی دو سال به آن برسد، ظرف مدت دو هفته دست یافت.  
 
وی افزود: روس‌ها با این حملات خود نشان دادند که آمریکایی‌ها «دروغ‌گو» هستند. به گفته او «نیت آمریکا از همان آغاز هرگز مقابله با تروریست‌ها نبود.»
حملات روسیه در سوریه سیاست ریاکارانه امریکا را افشا کرد
  ادامه مطلب ...

اختلافات در داخل خاندان سعود

طوفان در داخل خاندان آل‌سعود در راه است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه واشینگتن پست فاش کرد اختلافات در داخل خاندان سعودی از شکل سری خارج شده و جنبه علنی به خود گرفته است. "دیوید ایگناتیوس،" مقاله نویس واشینگتن پست تاکید کرد عربستان به علت تشدید اختلافات داخلی در شرایط پیش از طوفان قرار دارد. 
  
ادامه مطلب ...