مفتی سعودی فرمان حمله به ایران را صادر کرد!

عراق، عبدالله المحیسنی مفتی سعودی جبهه النصره در پی پیام ابوبکر بغدادی مبنی بر حمله نظامی نیروهایش به ترکیه و عربستان گفته است البغدادی بایستی فرمان حمله به ایران را صادر می کرد.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از جام نیوز ، عبدالله المحیسنی مفتی سعودی جبهه النصره در پی پیام ابوبکر بغدادی مبنی بر حمله نظامی نیروهایش به ترکیه و عربستان گفته است البغدادی بایستی فرمان حمله به ایران را صادر می کرد.

المحیسنی در ادامه گفت: البغدادی فرمان حمله به ترکیه و عربستان را در حالی صادر کرده که این دو کشور شاهرگ و پناهگاه اهل سنت محسوب می شوند که انقلاب شام را به راه اندخته اند. او باید بر علیه ایران فرمان حمله صادر کند نه ترکیه و عربستان.

خاطر نشان می شود که البغدادی در پیام صوتی اخیر خود گفته بود که همه نیروها بدون توجه به قدرت نیروهای طرف مقابل، به نبرد در موصل ادامه دهند. رهبران سنی عراق خائن اند و ترکیه مرتد است.

البغدادی گفته نیروها در موصل حمام خون به راه اندازند و آماده حمله نظامی به ترکیه شوند. از مردم عربستان می خواهم به نیروهای امنیتی کشورشان حمله کنند.

گفتنی است که عبدالله المحیسنی دارنده مدرک دکترا از عربستان سعودی است که خانواده اش را در مکه مستقر کرد و به هماهنگی آل سعود به سوریه آمد و مفتی جبهه النصره شد.

مسکن مهر

جلسه مشترک مسوولان و متقاضیان مسکن مهر در پردیس برگزار شد و در آن، مردم توجیه مسوولان در مورد گرفتن پول اضافی را نپذیرفتند.

 به نقل از فارس؛ حبیب‌الله براتی معاون مهندسی و توسعه آبفای استان تهران صبح امروز در جلسه مسوولان با متقاضیان مسکن مهر پردیس در خصوص دریافت طلب‌های آبفا اظهار داشت: شهرهای پردیس و پرند دو کلانشهر در حومه تهران هستند که در‌آن طبق تفاهم‌نامه ها و دستورالعمل‌ها، برخی تعهدات بر عهده وزارت راه و شهرسازی و برخی را نیز وزارت نیرو انجام می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

سه عنصر نفوذی در تیم مذاکره کننده ایران توسط آمریکا

کریمی قدوسی با بیان اینکه آمریکایی ها با استفاده از نفوذی ها، مفاد برجام را به نفع خود سوق دادند، گفت: تیم مذاکره کننده نتوانست خط قرمزهای رهبرانقلاب را در موضوع هسته ای حفظ کند.

  ادامه مطلب ...

RQ۱۷۰ "ناموس فناوری" آمریکا بود

حضور سرلشکر فیروزآبادی در خبرگزاری تسنیم  رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات جدید و جالبی از نحوه حضور روس‌ها در پایگاه هوایی همدان مطرح کرد.او پهپادRQ۱۷۰ را ناموس فناوری آمریکا توصیف کرد و گفت که احتمال می‌رفت آمریکا محل شکار این پهپاد توسط ایران را بمباران کند و ما برای آن آماده بودیم

پایان آمریکا

مدیر مسئول خبرگزاری مهر دریادداشتی نوشت هر کدام از دو نامزد انتخابات آمریکا پیروز شوند، آمریکا باخته است! زیرا در سابقه و برنامه‌های هر دوی آنها چیزی از ارزش‌های آمریکایی به جا نمانده و جامعه آمریکا باید بین «بد» و «بدتر» یکی را انتخاب کند. 

ادامه مطلب ...

نارضایتی عرب‌های خلیج فارس از حضور میهمانان ایرانی و سوری در بیروت

ظریف میشل عون

برنامه‌ریزی عربستان برای دیدار سریع سفیران کشورهای عضو شورای همکار خلیج فارس با «سعد حریری» نخست وزیر مامور دولت جدید لبنان نشان می‌دهد که از دیدار مقام‌های ایران و سوریه با ژنرال «میشل عون» نگران و ناراضی هستند.

دردناک‌ترین صحنه‌های جنگ در موصل

گزارش زیر شرایط زندگی این روزهای کودکان در شهر موصل عراق را به تصویر کشیده است که در پی حملات تروریستی گروه داعش آوارگی و روزهای سخت جنگ را تجربه می‌کنند.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از الف؛ گزارش زیر شرایط زندگی این روزهای کودکان در شهر موصل عراق را به تصویر کشیده است که در پی حملات تروریستی گروه داعش آوارگی و روزهای سخت جنگ را تجربه می‌کنند.

 
ادامه مطلب ...

انتخاب «میشل عون» پیروزی «مقاومت اسلامی» و «سیدحسن نصرالله» است

ولایتی

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: انتخاب میشل عون با رأی بالا به ریاست‌جمهوری لبنان به‌معنای تقویت جدی مقاومت اسلامی است.

آمادگی لبنان برای ایستادگی با تمام قوا در مقابل تهدیدات تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی

میشل عون
رئیس‌جمهور جدید لبنان گفت: لبنان آمادگی دارد با تمام قوا در برابر هرگونه تهدید از سوی گروه‌های تروریستی و یا رژیم صهیونیستی بایستد.