«تن به تن» می‌جنگیم


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)؛

«تن به تن» می‌جنگیم/ بسیاری از «بازداشت‌های هوایی» را نگفته‌ایم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به تغییر ماهیت تهدیدهای هوایی دشمن، کار این قرارگاه به صورت «نبرد تن به تن و چهره به چهره» توصیف کرد که جان‌پناهی برای آن وجود ندارد.

  ادامه مطلب ...

در انتخابات های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امتناع ورزند.


پیام داعش برای انتخابات مجلس و خبرگان + عکس

تکفیری های داعش با انتشار یک جزوه، مشارکت در انتخابات را حرام اعلام کردند.

 به نقل از فرهنگ نیوز؛ منابع مطلع از انتشار جزوه ای در مناطق شرقی ایران خبر داده اند که به گروه تروریستی-تکفیری داعش منتسب شده است.

  ادامه مطلب ...

تشبیه “سپاه” به “داعش”


توهین عجیب روزنامه قانون به سپاه:

تشبیه “سپاه” به “داعش” در روزنامه اصلاح‌طلب!/چون رفتار سپاه مثل داعش بود سربازان آمریکایی گریه کردند!

روزنامه قانون در شماره امروز خود با درج یادداشتی عجیب در صفحه سیاسی خود، رزمندگان سپاه پاسداران را که با به خطر انداختن جان خود متجاوزین آمریکایی که وارد خاک ایران شده بودند را به زانو در آوردند با اعضای گروه تروریستی داعش مقایسه کرد!

  ادامه مطلب ...

تصاویر دیدنی از خلبانان F-14 در ایران با حضرت آقا


تصاویر دیدنی از خلبانان F-14 در ایران

یاد و خاطره خلبانان قهرمان «تامکت» هیچ‌گاه از حافظه آسمان ایران پاک نخواهد شد؛ حتی آنانی که در گمنامی از ذهن‌ها فراموش شدند.

به گزارش تهران نیوز ، ماجرای حضور تامکت‌ها در ایران، روایت زندگی مردانی است که ۴دهه با جانفشانی و شجاعت، این پرنده های آهنین را به تسخیر خود درآوردند تا آسمان این کشور امن باشد.

یاد و خاطره این خلبانان هیچ‌گاه از حافظه آسمان ایران پاک نخواهد شد؛ حتی آنانی که در گمنامی از ذهن‌ها فراموش شدند.

مجموعه زیر تصاویر برخی از افسران و خلبانان F-14 های ایرانی در سال‌های دور است که از خود به یادگار گذاشتند.

از آقای «ثمین علی‌مازندرانی» فرزند «امیرخلبان فریدون علی‌مازندرانی» که در جمع آوری این تصاویر -که برخی از آنها برای اولین بار به نمایش عمومی درآمده- به ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

 
ادامه مطلب ...

اعزام نیرو به سوریه


دبیر شورای عالی امنیت ملی:

اعزام نیرو به سوریه بدون خواست این کشور موجب تصاعد بحران می‌شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اصرار بر تجربیات شکست خورده قبلی و طرح موضوعاتی چون اعزام نیرو به سوریه بدون درخواست این کشور، موجب تصاعد بحران و پیچیده‌تر شدن شرایط موجود خواهد شد.

 

به گزارش تهران نیوز ، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر دیروز (یکشنبه) در دیدار یاو دونکور هماهنگ‌کننده ارشد امنیتی غنا بر گسترش روابط بین ایران و کشورهای آفریقایی به ویژه استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد تاکید کرد.

وی از احساس تبعیض، محرومیت اقتصادی و فقر فرهنگی به عنوان زمینه‌هایی که می‌تواند موجب جذب جوانان به جریان‌های تروریستی شود نام برد و اظهار داشت: جامعه جهانی باید ضمن تلاش مشترک برای رفع این ریشه‌ها، بسترهای شکل‌گیری تروریسم به عنوان اصلی‌ترین تهدیدکننده امنیت و ثبات در جهان را از میان بردارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ریشه تروریسم در منطقه و جهان از جمله آفریقا یکسان است، تاکید کرد: مبنای ایدئولوژیک و منابع پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی کاملا شناخته شده و یکسان بوده و تنها با اراده‌ای جهانی امکان مسدودسازی این مسیرها فراهم خواهد شد.

شمخانی با اشاره به رفتارهای دوگانه برخی کشورهایی که طی سال‌های متمادی مبدا و منشأ تروریسم بوده‌اند و اکنون ادعای تشکیل ائتلاف برای مبارزه با تروریسم را دارند، افزود: بدون شک اصرار بر تجربیات شکست خورده قبلی و طرح موضوعاتی چون اعزام نیرو به کشور سوریه بدون درخواست این کشور، موجب تصاعد بحران و پیچیده‌تر شدن شرایط موجود خواهد شد.

وی غنا را سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار برای افزایش همکاری‌ها بین ۲ کشور و گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و تجاری دانست و تصریح کرد: اولویت جمهوری اسلامی ایران، توسعه روابط راهبردی با کشورهایی است که در دوران تحریم‌های ظالمانه تحت تاثیر فشار نظام سلطه قرار نگرفته و روابط خود را با کشورمان حفظ کردند.

به گزارش فارس؛ یاو دونکور هماهنگ کننده ارشد امنیتی غنا نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌ها بین ۲ کشور خاطرنشان کرد: مایل به بهره‌مندی از تجربه‌های امنیتی ایران به ویژه در زمینه مقابله با تروریسم هستیم.

انتهای متن/*

ادامه مطلب ...

راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن در تهران


در سی و هفتمین سال ایستادگی؛

راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن در تهران/ کفن پوشان تهرانی آماده مبارزه با داعش

مردم ولایتمدار و بصیر تهران همگام با سراسر کشور با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش تهران نیوز ، مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

همزمان با مردم سراسر کشور، مردم خداجوی تهران نیز از ساعت ۹ صبح راهپیمایی باشکوه خود از مسیرهای ده‌گانه به سمت میدان آزادی را آغاز کردند.

  ادامه مطلب ...