کمتر از یک هفته تا پایان مهلت بخشودگی جرائم رانندگی

کمتر از یک هفته تا پایان مهلت بهره مندی از بخشش دیرکرد جرائم رانندگی فرصت باقی مانده است.

  ادامه مطلب ...

منتظر شدت گرفتن درگیری در سوریه باشید

آزادسازی حلب زمان پیروزی را نزدیک‌تر می‌کند ، اما همچنان پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که در نتیجه تصمیم استعماری- صهیونیستی برای ادامه روند فرسایش دولت سوریه بر سر این مسیر قرار داده شده است.

به گزارش تهران نیوز ، غالب قندیل تحلیلگر مسائل منطقه‌ای در مقاله‌ای با اشاره به آزادسازی شهر حلب نوشت: هر اندازه که اشغال حلب یک حادثه بزرگ به شمار می‌رفت، آزادسازی آن مهم‌تر و تأثیرگذارتر است، چرا که یک نقطه عطف استراتژیک در روند تحولات بحران سوریه و پیروزی روند ملی گرایی در این کشور به رهبری بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به شمار می رود که مردم این کشور در کنار سایر متحدان و شرکای سوریه در مقابله با تروریسم و توحش برای رسیدن به آن جان‌فشانی زیادی از خود نشان داده‌اند.

فارغ از گفتمان پیروزمندانه و احساسات عاطفی صورت گرفته در پی دستاورد بزرگ ارتش عربی سوریه و متحدانش ، این پیروزی مجموعه ای از نتایج سیاسی و عملیاتی بر پایه تحولات آینده در میدان سوریه و معرکه دفاع از این کشور را به دنبال داشته است که عبارتند از:

اول: توسعه مناطق تحت سلطه دولت سوریه و مؤسسات این کشور و ارتباط حلب و اطراف آن به صورت مستقیم با سایر بخش‌های آزاد شده از سوریه به دولت ملی این کشور عمق مردمی و سیاسی و جغرافیایی و نقش اقتصادی گسترده ای می دهد، چرا که حلب نقش مهمی در جغرافیا و اقتصاد و عرصه مردم‌شناختی در عرصه ملی سوریه داشته و مرکز ثقل صنعت و کشاورزی و تجارت و تولید و تبادل در سوریه به شمار می رود.
به این ترتیب بعد از مرحله آزادسازی حلب تحولات اقتصادی و مالی مهمی آغاز می‌شود که استحکام بخش مبانی پایداری سوریه بوده و فرصت مستقیم خیزش و بازسازی در امتداد مناطق تحت حاکمیت دولت از رأس البسیط گرفته تا حومه شرقی و شمالی حلب را مهیا می کند.
منتظر شدت درگیری در سوریه باشید/ جنگ نیابتی پایان نیافته است
  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان موافقت کردند

مقام معظم رهبری در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)‌ با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان موافقت کردند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم و ولادت امام جعفرصادق علیه‌السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات «یک هزار و دویست و سی و یک» نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۱۲۳۱ نفر از محکومان را که در کمیسیون مربوط واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌ بودند، ارائه کرد، که مورد موافقت مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ازادی حلب یعنی شکست همه قدرت‌های سیاسی و نظامی استکبار

ازادی حلب یعنی شکست همه قدرت‌های سیاسی و نظامی استکبار

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما از دیوارهای تحریم‌ دشمنان عبور کردیم، گفت: امروز موشک‌های ایران می‌توانند اهداف دشمن را در هر نقطه به آتش بکشند.

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای استان گلستان با رهبر انقلاب

تصاویر دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان با رهبر انقلاب، که در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۵ برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) منتشر شد.

به گزارش تهران نیوز ، تصاویر دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان با رهبر انقلاب، که در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۵ برگزار شده بود، صبح امروز (پنجشنبه) منتشر شد.

حقوق‌های نجومی و رانت‌خواری‌ها بلای جامعه شده

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه دولت برای مسئله فضای مجازی دل نمی‌سوزاند، گفت: فضای مجازی منجلاب عظیمی است که این مسئله عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه طلاق بوده از همین رو باید روی این مسئله سرمایه گذاری شود.

 ، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی عصر امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به اینکه در زمینه مسائل فرهنگی به‌طور عام تمام بخش‌های مهم جامعه بر‌اساس اصلاح فرهنگ جامعه پیش می‌رود، اظهار داشت: اگر سیاستمداران، سرمایه‌داران، نیروهای دفاعی از مسائل فرهنگی تهی باشند، همه کارها ضعف پیدا می‌کند.

  ادامه مطلب ...

انهدام اهداف مورد نظر با شلیک موفق موشک‌های رهگیر طوفان

انهدام اهداف مورد نظر با شلیک موفق موشک‌های رهگیر طوفان   در دومین روز رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)4 نیروی زمینی ارتش، موشک‌های رهگیر طوفان ساخت صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تغییراتی در برد، سامانه پرتاب، اثرگذاری و دقت بالاتر در اصابت به‌اهداف توسط خلبانان جوان هوانیروز ارتش با موفقیت به سمت اهداف مورد نظر شلیک شدند.

نمایش اقتدار

امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری در حاشیه روز اول رزمایش محمد رسول الله با اشاره به ابعاد رزمایش عنوان داشت : این مرحله با وجود بعد مسافت با موفقیت انجام شد و یگان‌ها به خوبی جابجایی را انجام دادند. 
 
رزمایش
 
عملیات گسترده هلی‌برن یگان‌های تکاور نیروی زمینی ارتش. انجام عملیات هلی‌برن در منطقه وسیعی از سواحل مکران تا عمق محورهای مواصلاتی جنوب شرق کشور توسط نیروهای ویژه‌ تکاور نیروی زمینی بخش دیگری از اولین مرحله رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) بود. 
 
از اقتدار بالگردهای نیروی زمینی ارتش تا عملیات هلی‌برن یگان‌های تکاور نزاجا

 

ارتش مقتدر

 
امیرسرتیپ دوم خلبان "هوشنگ یاری" فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه روز اول رزمایش محمد رسول‌الله در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد عنوان داشت: ما نیز بخشی از اقتدار و توانمندی بالگردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به منصه اجرا و ظهور می‌گذاریم. 
 
رزمایش