تصاویر/ دیدار اساتید دانشگاه‌ها با رهبر انقلاب

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ جمعی از استادان دانشگاه‌ها و اعضای جامعه‌ی دانشگاهی سراسر کشور، عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به نقل از مشرق؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ جمعی از استادان دانشگاه‌ها و اعضای جامعه‌ی دانشگاهی سراسر کشور، عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 
ادامه مطلب ...

ایران انواع مختلف موشک ضد تانک «توفان» تولید می‌‌کند

وبگاه آمریکایی در گزارشی به توانایی ایران در مهندسی معکوس و ساخت موشک ضد تانک «توفان» و تجهیزات مخابراتی و جنگال اذعان کرد.

وبگاه «وار ایز بورینگ» در گزارشی با اشاره به وجود «موشک‌های تاو» آمریکایی تولید ایران به نام «توفان» در دست نیروهای مبارز منطقه و برنامه‌های سازمان جاسوسی آمریکا «سیا» برای تجهیز شورشیان سوری به این سلاح ضد تانک نوشت: ایران با مهندسی معکوس موشک ضد تانک تاو ساخت آمریکا را تولید کرده و آن‌را توفان نام نهاده و اینک متحدان ایران در سطح منطقه و گروه‌های نیابتی آن‌را در اختیار دارند.

 وبگاه آمریکایی نوشت: تولید موشک تاو با مهندسی معکوس البته چندان مخفیانه نیست و در فیلم‌های مستند و رسانه‌های خبری ایران، این کشور به تبلیغ در زمینه ساخت نمونه‌های مختلف موشک توفان برگرفته از نمونه تاو می‌پردازد.

بیانیه 237 نماینده‌ مجلس در حمایت از رهنمودهای رهبرانقلاب


بیانیه 237 نماینده‌ مجلس در حمایت از رهنمودهای رهبرانقلاب

مسئولان حل مشکل رکود و بیکاری را شتاب بخشند/ غربی‌ها را از نقض پیمان پشیمان خواهیم کرد

۲۳۷ نماینده مجلس در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام بیانیه ای را امضا و صادر کردند.

به گزارش تهران نیوز ، غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز ( یکشنبه) این بیانیه را  قرائت کرد.

وی گفت که در راستای دیدار کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران با مقام معظم رهبری در هفته گذشته و به جهت رهنمودهای معظم له با امضای  تعداد ۲۳۷ نفر از حاضرین نمایندگان مجلس صادر شده است.

  ادامه مطلب ...

فطاری چه بخوریم تا سردرد نگیریم +اینفوگرافی

فطاری چه بخوریم تا سردرد نگیریم +اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر تلگرامی، سعی می کند مطالب پزشکی که در فضای مجازی و کانال های اجتماعی دست به دست می شود را از پرشکان متخصص پیگیری کرده و در صورت صحت مطالب در اختیار شما قرار دهد.

بهتر است در وعده افطاری از مصرف زیاد موادغذایی حجیم خودداری کنید تا دچار سردرد نشوید، سردردهای بعد از  افطار، نتیجه مصرف مواد غذایی حجیم نظیر‌ برنج، ‌ گوشت، مرغ، نان و سیب‌زمینی بلافاصله بعد از افطار است.



تمدید تاریخ اعزام مشمولان متقاضی طرح سرباز معلم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل عدم تامین اعتبارات ومنابع مالی توسط وزارت آموزش و پرورش و برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ اعزام به خدمت مشمولان متقاضی این طرح تا یکم آبان ماه تمدید شد. 
براساس این گزارش، این دسته از مشمولان باید برگ آماده به خدمت جدید خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) دریافت کنند؛ همچنین در صورتی که متقاضی اعزام در یکم تیرماه سال جاری به سایر نیروهای مسلح و خارج از طرح سرباز معلمی هستند ، می توانند درخواست تعجیل در تاریخ اعزام خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ارائه نمایند. 
این اطلاعیه می افزاید: این سازمان نیز حتی المقدور و با نظر مساعد با درخواست های آنها موافقت و در اعزام تیرماه نسبت به اعزام آنان به آموزش اقدام می نماید.

مسکن مهر فاجعه بود


آخوندی در جلسه علنی مجلس:

مسکن مهر فاجعه بود؛ اما به تعهداتمان عمل می کنیم

وزیر راه و شهرسازی با فاجعه خواندن طرح مسکن مهر مدعی شد: ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در مسکن مهر هزینه شد و علی‌رغم این حجم سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیون بدمسکن، ۹ میلیون حاشیه‌نشین داریم که اگر آن طرح مفید بود آثارش را می‌دیدید.


ادامه مطلب ...

کمک سه میلیارد ریالی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند


همزمان با برگزاری همایش گلریزان ستاد دیه صورت گرفت؛

کمک سه میلیارد ریالی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

همزمان با برگزاری بیست و نهمین همایش گلریزان، ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، رهبر انقلاب اسلامی، «سه میلیارد ریال» به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با برگزاری بیست و نهمین همایش گلریزان، ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، «سه میلیارد ریال» به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولین و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.