اغتشاشات اخیر طرح آمریکا، صهیونیسم و عربستان بود

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: نظام اسلامی دشمنان خائن قسم‌خورده‌ای دارد که چشم دیدن دین خدا را نداشته و استقلال هیچ کشوری را برنمی‌تابند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ، امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با پرداختن به مسائل روز، اغتشاشات اخیر در کشور را حادثه عبرت‌انگیز و بیدارگری خواند که باید نسبت به آن روشنگری شود.

وی در ادامه عنوان کرد: فتنه را آرزو کنید زیرا که فتنه چهره‌های منافق را هویدا و نابود می‌کند، این آشوب‌ها دوست و دشمن را نشان می‌دهد و در این فراز و نشیب‌ها گوهر افراد جامعه نمود پیدا می کند.

  ادامه مطلب ...

شکست مفتضحانه اغتشاشات با خروش مردم ایران

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شورش‌هایی در تاریخ انقلاب اسلامی علیه نظام حاکم اتفاق افتاده است که از نظر ابعاد دارای شباهت و تفاوت‌هایی هستند.

اسماعیل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز اتفاقات ۱۹ دی سال ۵۶ تا ۹ دی ۱۳۸۸ را مورد بررسی قرار داد و اتفاقات و رویدادهایی که در این مدت رخ داده است را تبیین کرد.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب با صدور پیام تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری تاکید فرمودند


رهبر معظم انقلاب با صدور پیام تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام مظاهری تاکید فرمودند

زمزمه‌ معنویِ دعا و نیایش حجت‌الاسلام مظاهری در شمار یادگارهای معنوی اصفهان است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام مهدی مظاهری را تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام آقای مهدی مظاهری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

درگذشت روحانی خدمتگزار و واعظ شهیر حجت‌الاسلام آقای حاج مهدی مظاهری رحمه‌الله علیه را به همه‌ دوستداران و ارادتمندان و تربیت شدگان منابر مؤثر آن مرحوم و بالاخص به خاندان مکرم و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض میکنم. زمزمه‌ی معنویِ دعا و نیایش آن مرحوم در شبهای جمعه و سحرهای ماه مبارک رمضان طی سال‌های طولانی در شمار یادگارهای معنوی شهر عزیز اصفهان است و امید است همواره برقرار باشد.

سید علی خامنه‌ای

انتهای پیام/*

حمله موشکی یمن به یک مرکز نظامی سعودی در عمق خاک عربستان

حمله موشکی یمن به یک مرکز نظامی سعودی در عمق خاک عربستان  به نقل از شبکه المسیره، یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد یک مرکز نظامی را در خاک عربستان با یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد با موفقیت هدف قرار داده است.




آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی منطقه هستند

آمریکایی‌ها ‌راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند‌

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گوی تلفنی با خرم دستگیرخان وزیر دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد مناسبات و همکاری‌های دفاعی دو کشور، سفر اخیر فرمانده ار‌تش پاکستان به تهران و مذاکرات فی‌مابین را نقطه عطفی در این روند دانست.

وی با بیان اینکه شرایط منطقه و امت اسلامی به گونه‌ای است که رایزنی بیشتر میان مقامات دو کشور مهم منطقه و دنیای اسلام را ضروری می‌سازد، افزود: آمریکایی‌ها همواره شکست‌های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می‌دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند.

قیام پایتخت ایران

مردم استان تهران تهران امروز پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در محکومیت آشوب‌های اخیر و حامیان آن راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ مردم استان تهران ظهر امروز (جمعه ۱۵ دی ماه ۹۶) دوشادوش مردم شهرهای دیگر ایران اسلامی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در واکنش به اقدامات مداخله جویانه و سوء استفاده آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و برخی کشورها از تجمعات اعتراضی اخیر در کشورمان و به اغتشاش کشاندن آن از مصلی‌ها و مساجد راهپیمایی خود را آغاز کردند.

   ادامه مطلب ...

شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند


 شهروندان تصاویر آشوبگران را برای ناجا ارسال کنند  نیروی انتظامی ضمن تشکر از همکاری مردمان خوب کشورمان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان کشورمان در خواست کرد تا مشاهدات خود پیرامون رفتارهای مخرب و اقدامات ضد امنیتی آشوبگران را در قالب عکس و فیلم به آدرس اینترنتی     www.aminemardom.com ارسال کنند.

انتقاد روسیه از پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درباره ایران

انتقاد روسیه از پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درباره ایران

  شبکه تلویزیونی پرس تی وی دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد وزارت امور خارجه روسیه گفت: پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران «مخرب و ضربه زننده» است. 

روسیه تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره ایران را مخرب خواند

حقوق ماهیانه « سید حسن نصرالله» چقدر است؟

« سید حسن نصرالله» چقدر حقوق می‌گیرد و به چه چیزهایی علاقه دارد؟

  دبیر کل حزب الله لبنان در گفت و گو با المیادین در برنامه«لعبه الامم» گفت که وی در ماه 1300 دلار حقوق می گیرد و این مبلغ برایش کافی است و هزینه هایش را نیز تأمین می کند.

نصرالله در این گفت و گو به ورزش پرداخت و اعلام کرد که فوتبال را دوست دارد و هر از چند گاهی برخی از مسابقات فوتبال را دنبال می کند.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین به ایمان و باور خود به هنر و موسیقی البته در حد و حدود حلال آن و قدرت آنها برای تأثیرگذاری شان بر مخاطبان اشاره کرد.

نصرالله همچنین عشق و علاقه خود به مطالعه کتاب را نیز فاش کرد ولی گفت که وی از مدتی پیش به دلیل سرگرم بودنش به بررسی و مطالعه گزارش ها درباره اوضاع منطقه در حال حاضر که آن را حساس توصیف کرد، از مطالعه کتاب دور شده است.

منبع: جماران

انهدام تیم تروریستی

وزارت اطلاعات: یک تیم مسلح تروریستی که برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد کشور شده بود، منهدم شد

 ، روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از درگیری با یک گروه تروریستی در پیرانشهر و دستگیری اعضای این تیم خبر داد.

اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین درگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در جریان این درگیری یک تن از تروریست‌ها کشته و چند تن از آنها نیز زخمی شدند. همچنین تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینفک و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط گردید.

شایان ذکر است پیش از این سه گروه تروریستی در غرب کشور شناسایی و دستگیر شده بودند.»