انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع خواهد بود


انتخاب وزیر آینده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از افتتاح مسجد «بقیه‌الله‌الاعظم» ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما امروز این توفیق را داریم که این مسجد را  برای نشر فرهنگ اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افتتاح کنیم.

سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره حضور شما در کابینه صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: این موارد را باید از آقای رئیس جمهور بپرسید. انشالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فردی دیگری جایگزین شما خواهد بود و یا اینکه شما در این وزاتخانه باقی می‌مانید؟ گفت : هر دو گزینه.

سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما طوری درباره این موضوع صحبت می‌کنید که احتمال تغییرتان به ذهن متبادر می‌شود؟ گفت: شما این طور فکر کنید.

مدعی رهبری جریان نواصولگرایی نیستم

قالیباف با تاکید بر اینکه من هرگز مدعی رهبری جریان نواصولگرایی نیستم اظهار داشت: احساس کردم که شاید صدای من بیشتر از میلیون‌ها نفر جوانی که به رفتارهای سیاسی ما نگاه می‌کنند و دلسوز و عمیق هستند، به گوش می‌رسد.

به گزارش تهران نیوز ، محمدباقر قالیباف، شامگاه دوشنبه نهم مردادماه با حضور در برنامه جهان‌آرا که از شبکه افق رسانه ملی به روی آنتن رفت، درباره انتخابات، نواصولگرایی و فعالیت‌هایش در شهرداری تهران سخن گفت.

قالیباف با بیان این‌که من فرزند انقلاب و تربیت شده مکتب امام هستم ، اظهار داشت: خود را مدیون مردم شهدا و امام می‌دانم که توانستم از دوران پایان نوجوانی تا به امروز در این مسیر باشم‌.


ادامه مطلب ...

پاسخ پیمان‌شکنی آمریکا را با پیمان‌شکنی بدهید

سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار پاسخ قاطع مسئولان به پیمان‌شکنی آمریکا شد و گفت: هر کشوری که دنباله‌رو آمریکا باشد، با عکس‌العمل فوری ما مواجه می‌شود.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با تشدید تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها بیان داشت: ما از آمریکا غیر از بدی هیچ چیزی ندیدیم. ما از آمریکا غیر از آزار و اذیت چیزی ندیدیم. دولت آمریکا به وعده‌‌هایی که داده عمل نکرده و هر لبخندی که به ما زده صرفا برای فریب دادن ما بوده است.

  ادامه مطلب ...

«حجت‌الاسلام جلیلی صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد



حجت‌الاسلام جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شد

  حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشجمهوری اسلامی ایران پس از تأیید فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت را به عنوان جانشین جدید این سازمان معرفی کرد.

مراسم معارفه جانشین جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور معاون هماهنگ کننده و جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، امیر شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی، امیر محمودی معاون اجرایی آجا و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان لشکری در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت پیش از این، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

در همین راستا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی حکمی حجت‌الاسلام قاضی را به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش منصوب کرد.

با پرتاب ماهواره‌‌بر سیمرغ ایران صاحب چرخه کامل فضایی شد

با پرتاب ماهواره‌‌بر سیمرغ ایران صاحب چرخه کامل فضایی شد

امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاح مسجد «بقیه الله الاعظم» وزارت دفاع   درباره رونمایی از پایگاه ملی فضایی امام خمینی (ره)، اظهارداشت: پایگاه فضایی امام خمینی (ره) یکی از ملزومات کار فضایی کشور است و ازپیش نیازهای اصلی و  مهم به شمار می‌آید.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با افتتاح این پایگاه و پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ، صاحب چرخه کامل فضایی شدیم.

وی چرخه کامل فضایی را شامل پایگاه‌های ثابت و متحرک ماهواره‌بر، ماهواره، طراحی و هدایت کامل این کار دانست.

تلاش کردیم در دهه کرامت حکمت و مقاومت امام رضا را مدنظر قرار دهیم

حجت الاسلام ارباب سلیمانی گفت: ما در دهه کرامت تلاش کردیم که حکمت و مقاومت امام رضا(ع) را مدنظر قرار دهیم تا مردم از عملکرد حضرت در دوران هجرتشان درس و عبرت بگیرند.

 حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی لحظاتی پیش در آیین افتتاحیه مراسمات دهه کرامت استان تهران در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: روز پنجم ذی‌القعده، روز بزرگداشت بقاع متبرکه و روز ششم، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی(ع) است و ما بابت این موضوع قدردان شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

  ادامه مطلب ...

ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آغاز شد



ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آغاز شد

  ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد ویژه افسران کنترل شکاری در منطقه پدافند هوایی غرب-ایستگاه رادار شهید دستنبو(سوباشی) آغاز شد.

در این مسابقات افسران کنترل شکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند و مهارتهای رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آنان توسط نیروهای ارزیابی مورد داوری قرار خواهد گرفت.

جوانان زیادی «ژن خوب» دارند اما چون آقازاده نیستند، پیشرفت نکردند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان این‌که جوانان زیادی « ژن خوب » دارند اما چون آقازاده نیستند، پیشرفت نکردند، گفت: افراد مبتکر و دارای ایده‌های بسیار خوب و ارزشمندی در کشور داریم اما متاسفانه کسی برایشان دو ریال ارزش قائل نمی‌شود، چون آقازاده نیستند.

محمد اسماعیل سعیدی ، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری « تهران نیوز » در واکنش به سخنان فرزند محمدرضا عارف در ارتباط با این‌که داشتن «ژن خوب» یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیتش بوده است، اظهار داشت: اگر بحث ما بر سر داشتن «ژن خوب» باشد باید بگویم که در سطح کشور جوانان مستعد زیادی داریم که دارای ژن خوب هستند و توانایی‌های زیادی دارند که اگر از این توانایی‌ها به نحو مطلوب بهره بگیریم، کشورمان پیشرفت خوبی خواهد کرد اما مشکل این جوانان بدون پارتی این است که آقازاده نیستند و نمی‌توانند استعدادها و توانایی‌های خودشان را بروز دهند.

  ادامه مطلب ...

اجرای مرحله دوم رزمایش ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا

اجرای مرحله دوم رزمایش ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا

  مرحله دوم رزمایش روی نقشه مشترک ناهمتراز ولایت 96 با انجام اقدامات مراقبتی، تشکیل و اجرای شور اول ستادی در دافوس آجا برگزار شد.

در این مرحله از رزمایش، دانشجویان در قالب قرارگاه های عملیاتی نسبت به تهیه برآوردهای ستادی، تعامل و هماهنگی ارکان ستاد به اجرای رزمایش پرداختند.


بنابر این گزارش؛ انجام ترتیب توالی فرماندهی و ستاد در محیط های عملیاتی ناهمتراز، آشنایی با مراحل رزم پدافند هوایی از جمله مرحله مراقبت، آمادگی برای رزم و مرحله رزم در برابر نیروهای ناهمتراز، آشنایی و مراحل رزم آفند هوایی و طرح ریزی تمرینات تاکتیکی مشترک در دریا از اهداف مهم این مرحله به شمار می‌آید.

دستگیری و انهدام شبکه وسیع منحرفان مذهبی

دستگیری و انهدام شبکه وسیع منحرفان مذهبی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

شبکه وسیع منحرفان مذهبی طی یک سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی با تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، صبح امروز طی یک سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی با تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، شبکه وسیع که به بهانه تبلیغ و ترویج مسیحیت تبشیری و کلیساهای خانگی اقدام به تخریب ادیان ابراهیمی و تشویش اذهان عمومی و انحراف اذهان در فضای عمومی و مجازی می‌کردند ، در شهرهای تهران، ری و پردیس شناسایی و متلاشی شدند.

گفتنی است، در میان اسناد و مدارک به دست آمده از این شبکه وسیع منحرفان مذهبی ؛ کتاب‌های فرق مختلف ، روش‌های شبکه‌سازی ، یارگیری ، ارتباط با بیگانگان و تخریب دین مبین اسلام و سایر ادیان به چشم می‌خورد. 

سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام تاکید کرد: در این ارتباط تعدادی از متهمین به‌همراه اسناد و مدارک مکشوفه دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شدند.

 

* گزارش تصویری