ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش در بندر صلاله عمان پهلو گرفت

 نیروی دریایی

ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب امروز در بندر صلاله عمان پهلو گرفت.
ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای انجام ماموریت‌ در آب‌های آزاد و بین‌المللی و پس از بازگشت ناوگروه 44، در روزهای گذشته راهی خلیج عدن شده است.
این ناوگروه که متشکل از ناوشکن نقدی و ناو پشتیبانی تُنب است، قرار است در خلیج عدن و تنگه باب المندب به حفاظت از کشتی‌های تجاری کشورمان بپردازد، هم‌اکنون در بندر صلاله در سواحل عمان پهلو گرفته و به‌زودی راهی تنگه استراتژیک باب المندب و خلیج عدن خواهد شد.
این اولین ماموریت بین‌المللی ناوشکن جمهوری اسلامی ایرانی نقدی، پس از گذراندن یک دوره تعمیرات اساسی توسط متخصصان کشورمان و الحاق مجدد به ناوگان جنوب نداجا است.
پیش از این، ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش با شکستن رکورد دریانوردی ناوهای ایرانی، پس از پنج ماه ماموریت و حضور در آب‌های شرقی اقیانوس اطلس، در باب المندب و خلیج عدن حضور داشت و از کشتی‌های تجاری و نفت‌کش‌های کشورمان در برابر دزدی‌های دریایی، حفاظت می‌کرد

راهیان نور؛ فرصتی برای تحقق بخشی به اقتصادمقامتی در استان خوزستان

آیت الله کعبی گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا باعث رونق اقتصادی استان خوزستان شویم، چرا که این استان در طول دفاع مقدس صدمه های بسیاری دیده است و بعد از پایان جنگ، آن طور که شایسته بود به آن رسیدگی نشده است.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار «تهران نیوز» با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن، درسی است که از شهدا آموخته ایم، گفت: بارها به ملت ایران ثابت شده است که وقتی در مقابل زورگویان مقابله کردند، پیروز شدند و امریکا هم کشوری است که اگر در مقابلش از خود ضعف نشان دهیم، قطعا بر ما چیره خواهد شد و می توان گفت که همانند سگی است است که اگر فرار کنیم به دنبالمان می آید و باید در مقابل این سگ هار جهان ایستاد.

  ادامه مطلب ...

وقتی عید مهربان می‌شود


با همت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران پویشی برای نوروزی متفاوت؛

وقتی عید مهربان می‌شود/ اجرای طرح عید مهربانی در سه بخش

روزهای عید و سال جدید برای همه، روزهای متفاوتی است. به همین دلیل تلاش همگان بر این است تا خود را به بهترین شکل برای فرا رسیدن سال نو آماده کنند؛ اما عده‌ای پا را فراتر می‌گذارند و به جز توجه به خود برای آماده شدن در سال جدید به دیگران هم نیم‌نگاهی دارند تا آنها را نیز برای رسیدن سال نو آماده کنند. این دسته از افراد کم نیستند و شاید برخی از آنها شرایط لازم برای کمک به دیگران را نداشته باشند.

  ادامه مطلب ...

قربانی کردن گوسفند برای ایرباس جدید+ عکس

در حاشیه فرود ایرباس غول پیکر بر باند مهرآباد+ عکس
  ایرباس 330 دومین هواپیمای محصول مذاکرات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از مجموع 100 فروند هواپیمای قرارداد بسته شده 22 اسفند ماه جاری در باند فرودگاهی مهرآباد به زمین نشست.

نخستین فروند از این هواپیماها با عنوان ایرباس A 321 نیز در روز پنجشنبه 23 دی ماه جاری به ناوگان هوایی ایران افزوده شد.

فرود دومین هواپیمایی برجامی در باند فرودگاه مهرآباد حاشیه ای جالب به دنبال داشت و آن هم تصویری از ذبح گوسفندی در زیر چرخ های این هواپیمای غول پیکر بود.

گفتنی است ؛ این عکس که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است واکنش های جالبی را به همراه داشت.

در حاشیه فرود ایرباس غول پیکر بر باند مهرآباد+ عکس 

مهربانی بی واسطه کاسب مشهدی به کودکان یتیم +عکس

عکسی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است حمایت از مهربانی ساده و پسندیده یک کاسب از اهالی مشهد مقدس دارد که در وسع خود تلاش کرده تا در شب عید که همه مردم در تکاپوی نو کردن لباس ها و خانه های خود هستند به کودکان یتیم مهربانی کرده و رختی نو بر تن آنها کند.

شاید این کار نوعی خانه تکانی دل باشد.

مهربانی بی واسطه کاسب مشهدی به کودکان یتیم +عکس

مجمع تشخیص مصلحت نظام مهر رد بر سینه مصوبه

ماده ۳۸ برنامه ششم توسعه که درخصوص پرداختی ماهانه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی حد و حدودی را مشخص می‌کند، بیش از دو هفته است که وارد سرخط خبرهای کشور شده و اکنون معروف‌ترین ماده برنامه ششم توسعه است.

به گزارش تهران نیوز ، مصوبه‌ای که برای چند روز جدال‌های سیاسی هم بر سر آن بالا گرفته بود، تا آنجا که کار به رودررویی لاریجانی با قسمت اعظمی از اصولگرایان و حتی تهدید به افشاگری علیه آنها کشیده شد.

  ادامه مطلب ...

استقبال شهرهای مختلف کشور از شهدای گمنام/ عکس


امروز شهرهای مختلف کشور از جمله یزد، تبریز و کرمان، میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده بودند.


استقبال از شهدای گمنام در یزد
استقبال از شهدای گمنام در یزد 
ادامه مطلب ...

چرا جوانان ایرانی ازدواج نمی کنند؟

در سال های اخیر یکی از مشکلات جدی که در عرصه اجتماعی بوجود آمده بالا رفتن سن ازدواج و از طرف دیگر افزایش طلاق بوده است.

به گزارش تهران نیوز؛ در سال های اخیر یکی از مشکلات جدی که در عرصه اجتماعی بوجود آمده بالا رفتن سن ازدواج و از طرف دیگر افزایش طلاق بوده است. در واقع کاهش طلاق و افزایش سن ازدواج به یکی از چالش های جدی جامعه ایران تبدیل شده است. این در حالی است که این دو مسئله خود تالی و پیامدهای مضر و مخرب دیگری به همراه دارند.

  ادامه مطلب ...

هیچ دانشگاهی حق حمایت علنی از هیچ کاندیدای ریاست جمهوری را ندارد

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیتی در خصوص حضور و سخنرانی افراد در ماه های منتهی به انتخابات در دانشگاه ها نداریم؛ مگر آنکه مراجع قانونی ممنوعیت خاصی را اعلام کنند.

  ادامه مطلب ...