مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان مقتدر و کارکنان با غیرت ارتش

به مناسبت ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

به گزارش تهران نیوز ، به مناسبت گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

  ادامه مطلب ...

کانال‌های تلگرامی مسدودشده

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه قطعا اقداماتی که در فضای مجازی امروز صورت می‌گیرد سازمان‌یافته است گفت: در همین بازداشت مدیران کانال های تلگرامی که هنوز هم ۶ نفر بازداشت هستند، ظرف چند ساعت دوباره این کانال ها بالا آمد. چه کسی این کار را انجام داد؟

  ادامه مطلب ...

حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در جشن قهرمانی پرسپولیس

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران در واکنش به شایعه حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در جشن قهرمانی پرسپولیس، از تماس استانداری با دفتر این کاندیداها مبنی بر عدم حضورشان در استادیوم آزادی خبر داد.

  ادامه مطلب ...

چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی

رژه ارتش

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.


  ادامه مطلب ...

من رئیس‌جمهور نیستم نانوا هستم!

حسین قدیانی

دیروز در صف بربری، «شاطرعباس» بلندبلند می‌گفت: «من نانوا هستم؛ رئیس‌جمهور نیستم!» گله داشت از ملت که چرا این‌همه در صف نانوایی، زبان به گلایه از مشکلات باز می‌کنند!

  ادامه مطلب ...

یگان پهپادی نزاجا توسعه می‌یابد

یگان پهپادی نزاجا  امسال نیز توسعه می‌یابد/ در رزمایش‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نو و بومی شده بهره خواهیم برد

  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز و در آستانه 29 فروردین «روز ارتش» برگزار شد، اظهار داشت: سال ٩٦ همانطور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار فرماندهان بیان کردند و طبق براوردهای اطلاعاتی، سالی سرشار از امنیت و ارامش و مقطع گشایش افق های جدید برای نزاجا خواهد بود.
امیر حیدری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ٩٦ چهار خط تولید قطعات مورد نیاز انواع تجهیزات عمده و راهبردی را راه اندازی می‌کنیم که این یک حرکت بی‌سابقه، انقلابی و جهادی است و در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازمندی های تسلیحاتی و تجهیزاتی خواهد شد.
فرمانده نزاجا افزود: برنامه داریم تا این پهپادها را برای عملیات در شب و با برد بلند و طول مدت عملیاتی که مورد نیاز است آماده کنیم و هم اکنون نیز درحال گسترش این یگان در کل کشور هستیم.

گزارشی از روند ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری:

سومین روز ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید و مجموع ثبت‌نام کنندگان ۶۳۸ نفر می‌باشند.

به گزارش تهران نیوز ، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سه‌شنبه (۲۲ فروردین ماه) با دستور وزیر کشور در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد و با ثبت‌نام ۱۲۶ داوطلب در روز نخست و ۱۶۱ نفر در دومین روز به پایان رسید.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب، درگذشتِ حجه‌الاسلام والمسلمین صالحی را تسلیت گفتند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و مدرّس خدوم و پرکار ابوالشهید مرحوم حجه‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد حسن صالحی را تسلیت گفتند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و مدرّس خدوم و پرکار ابوالشهید مرحوم حجه‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد حسن صالحی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم پرهیزگار و مدرّس خدوم و پرکار ابوالشهید مرحوم حجه‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد حسن صالحی رحمه‌‌الله‌علیه را به خاندان محترم و فرزند گرامی و سایر بازماندگان مکرّم و به همه شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

حق بزرگ آن مرحوم در حوزه‌ی علمیّه‌ مشهد که در زمانی دراز، مسند تدریس متون متعددی از کتب درسی آن را در اختیار داشت، هرگز نباید فراموش شود.

رحمت و رضوان خدا بر آن عالم خدوم و نجیب.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۴ فروردین ۱۳۹۶

انتهای متن/*

نسخه ارتش و سپاه برای نیروهای دریایی مشهور جهان

شناور موشک انداز

استفاده از شناورهای سبک موشک انداز در نیروهای دریایی دنیا در حال ایجاد جایگاهی خاص برای خود هستند.

  اگرچه تا سالهای اخیر، بسیاری از کشورهای جهان برنامه هایی برای توسعه شناورهای سبک موشک انداز نداشتند و به سمت ساخت ناوهای بزرگ و سنگین حرکت کرده بودند، اما این رویه چند سالی است که تغییرات محسوسی یافته و اکنون بتعداد قابل توجهی از نیروهای دریایی مناطق مختلف جهان، توسعه این کلاس از شناورها را در دست اجرا داشته و محصولات مختلفی را در این زمینه به بازار ارائه کرده اند.

 
ادامه مطلب ...