وزیر سابق اطلاعات:

حیدر مصلحی

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن برای نفوذ در نخبگان و مسئولان برنامه‌ریزی کرده است.

  حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهید نواب صفوی که در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف انسان‌ها برای رسیدن به خوشبختی توجه به تاریخ گذشته بوده و به همین علت است که قرآن نیز یک سوم آیاتش در مورد گذشتگان بوده و ما نیز باید در مورد شهدا و گذشتگان خود صحبت کرده و برای آنها یادواره برگزار کنیم.

  ادامه مطلب ...

پیامکی از دیار باقی!!!

خرید هواپیما اولویت دارد یا تجهیز و توسعه ناوگان ریلی؟ / کارشناسان عقیده دارند بحث ورود هواپیمای ایرباس به کشور و نمایش تبلیغاتی دولت، برای سرپوش نهادن به ضعفهای مدیریتی آقای آخوندی است. گفتنی است که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۸۰ امضا در نشست مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه شده است.

کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

دستاوردهای برجام!!!!!!!


پس از گذشت یکسال از اجرای برجام ؛

دستاوردهای برجام!

ادعاهایی چون فتح الفتوح قرن و آزادی دارایی های بلوکه شده ایران در آمریکا و روابط سیاسی آزادانه با غرب دست ساخته های طرفداران اجرایی شدن برجام می باشد!

به گزارش تهران نیوز ، موضوع برجام و پسابرجام و پایان برجام تیتر خبری است که منتشر شده است

  ادامه مطلب ...

شلیک ممتد ضدهوایی به پرنده بدون سرنشین در تهران

عصر امروز صدای شلیک ممتد سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد که دلیل آن ورود یک پرنده بدون سرنشین به منطقه پرواز ممنوع بود.

 عصر امروز دوشنبه صدای شلیک سامانه‌های پدافند هوایی در مرکز تهران شنیده شد. این تیراندازی ممتد بود و چند دقیقه به طول انجامید.

 
ادامه مطلب ...

۵۰ درصد اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه نیمی از اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند گفت: دولت از سال ۸۹ هیچ اتوبوسی به شرکت واحد تحویل نداده است.

به گزارش تهران نیوز ، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درخصوص تعداد اتوبوس فعال در حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: در حال حاضر ۶۴۰۰ اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران فعال هستند. وی درخصوص فعالیت مینی‌بوس‌ها در جابجایی مسافران سطح شهر تهران هم گفت: حدود ۱۲۰۰ مینی‌بوس در تهران مسئولیت جابجایی مسافران را عهده دار بوده اند که با توجه به عمر زیاد آنها و ضرورت نوسازی ناوگان مینی‌بوس، از این بین ۲۵۰ مینی‌بوس در حال حاضر در مراکز اسقاط، پروسه اسقاط را طی می‌کنند و ۲۵۰ مینی‌بوس دیگر هم برای اسقاط معرفی شده‌اند که در مسیر انجام امور لازم برای اسقاط هستند.

  ادامه مطلب ...

شکارچی بزرگ در آسمان امن/

"باور 373" علاوه بر توانایی درگیری با اهداف آیرودینامیک، توانایی درگیری با موشک‌های بالستیک، کروز و همچنین موشک‌های دیگر را دارد.

شکارچی بزرگ در آسمان امن/  باوری که در نیروهای مسلح باور شد

 


  ادامه مطلب ...

چرا مسکن در وضعیت رکود قرار دارد؟


کاهش 85 درصدی ورود سرمایه به بازار ساخت‌وساز؛

چرا مسکن در وضعیت رکود قرار دارد؟

یکی از معضلات فعلی در تامین مسکن خانوار، قیمت زمین است که بخش عمده قیمت مسکن را تشکیل می‌دهد. یک راه‌ تحریک بازار مسکن، رونق دادن به شیوه خود مالکی است.

برای خارج شدن رکود از مسکن، نه افزایش مبلغ وام، بلکه حجم پول وارد شده در بازار و تعداد معاملاتی که بر روی آن وام پرداخت شده، مهم است.

میزان وام مسکن در سه سال اخیر تا ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافت، ولی آیا حجم پول وارد شده به بازار نیز به نسبت افزایش یافته است؟ جواب متاسفانه خیر است. حجم پول نه تنها افزایش نیافته که کاهش ۸۵ درصدی را تجربه کرده است. در سال ۹۳، میزان کل تسهیلات خرید مسکن ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۹۴ به ۲ هزار میلیارد تومان کاهش داشته است.

این مسئله مهمی است که نشان از عدم استقبال مردم از وام ها را می دهد، چرا که با توجه به درصد سود بالایی که این وام دارد، تعداد افرادی که توانایی پرداخت اقساط آن را دارند، بسیار محدود باشد.

  ادامه مطلب ...

امروز تنها کشوری که در منطقه سینه در مقابل تکفیری‌ها سپر کرده ایران است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز تحت فشارهای بین‌المللی هستیم، اما کسی که در منطقه سینه خود را در مقابل تکفیری‌ها سپر می‌کند، ایران است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز جمعه (۲۴ دی‌ماه) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی آن مرحوم را یار دیرین حضرت امام و رفیق قدیمی مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: لازم می‌دانم از طرف خودم و مجمع تشخیص مصلحت نظام از مردم تهران و شهرستان‌ها که در تشییع پیکر این یار دیرین امام شرکت کردند، صمیمانه تشکر کرده و همچنین از پیام محبت‌آمیز مقام معظم رهبری که تاکیدی بر فداکاری‌ها و سابقه طولانی رفاقت ایشان با آیت‌الله هاشمی بود سپاسگذاری نموده و از زحمات سازمان صدا و سیما در پوشش مراسم ختم مرحوم آیت‌الله هاشمی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه ما امروز یکی از ارکان انقلاب را از دست داده‌ایم، اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ابتدای نهضت همراه امام بودند و تا آخرین لحظه نیز با رهبری همراهی کردند.

  ادامه مطلب ...

شهیدی که دختر سه ساله خود را در آغوش گرفت +عکس

 شهید ابوذر داوودی که 3سال از ازدواج با دختر‌خاله‌اش گذشته بود یک روز از جبهه مقاومت تماس می‌گیرد و به همسرش وعده دیدار و بازگشت خود در سه‌شنبه هفته آینده را می‌دهد. او می‌آید اما بی‌جان، پیکر مطهر دیده‌بان مشهور جبهه‌های مقاومت به خاک سپرده می‌شود ولی دختر سه ساله‌اش همچنان عاشقانه در آغوش پدر می‌رود. 
دختر است دیگر، و هیچکس نمی‌تواند درک کند که این کودک در خلوت خود راز‌های خود را به که می‌گوید.
 

شهیدی که دختر سه ساله خود را در آغوش گرفت +تصاویر