طرح های ترافیک و زوج و فرد ۱۵ روز اجرا نمی‌شود


طرح های ترافیک و زوج و فرد ۱۵ روز اجرا نمی‌شود

طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ اجرا نخواهد شد، اعلام کرد: اعتبار طرح ترافیک سال ۹۴ تا توزیع کامل طرح ترافیک ۹۵ به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش تهران نیوز ، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون تمهیدات نوروزی پلیس به خلوتی معابر در ایام عید پرداخت و گفت:‌قطعا یکی از تهدیدات در ایام نوروز سرعت غیرمجاز است و مهم‌ترین مأموریت ما مدیریت سرعت که از طریق ۳۷۰ دوربین ثبت تخلف سرعت غیرمجاز ثابت و دستی بحث کنترل سرعت را مدیریت خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

ارتش مقتدر


امیر پوردستان

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا :

برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.

 به گزارش «نسیم آنلاین»، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص رزمایش موشکی ایران، اظهار داشت: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وظیفه داریم توان دفاعی خود را بالا ببریم و در این راستا با هیچ کشوری تعارف نداریم.
 
وی ادامه داد: ما از همه ظرفیت‌های دفاعی که در دنیا وجود دارد استفاده خواهیم کرد و فقط به خطوط قرمزی که توسط فرماندهی کل قوا ترسیم شده است ورود نمی‌کنیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سلاح‌های شیمیایی، هسته‌ای و میکروبی سلاح‌هایی هستند که ما اگر حتی آنها را در اختیار داشته باشیم از آنها استفاده نخواهیم کرد اما غیر از خطوط قرمز ترسیم شده توانمندی دفاعی خود را بالا می‌بریم.
 
وی برگزاری رزمایش موشکی و به دنبال آن نقض برجام توسط ایران را رد کرد و گفت: این مطلبی نیست که با حرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از آن دست برداریم.
 
پوردستان در پایان تاکید کرد: ما قطعا در‌آینده رزمایش‌هایی با قدرت و انسجام بالاتری در تمام حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی خواهیم داشت.

جزئیات جدیدی از ماجرای دستگیری سربازان آمریکایی


سردار رزمجو خبرداد:

جزئیات جدیدی از ماجرای دستگیری سربازان آمریکایی

سردار رزمجو با بیان اینکه بیش از ۱۳هزار صفحه کاغذ و اطلاعات از آمریکایی ها در جریان این دستگیری آنها در خلیج فارس به دست آوردیم گفت: این اطلاعات از تخلیه لپ تاپ، دستگاه جی پی اس و نقشه های آنان به دست آمده است و در عرصه های مختلف قابل استفاده است.

به گزارش تهران نیوز به نقل از  گام نیوز فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در نشست خبری به شرایط امنیتی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: امروزه تاثیرگذاری نیروی دریایی سپاه در ابعاد مختلف خلیج فارس مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و این نیروی دریایی مدلی جدیدی از اقتدار در خلیج فارس در مقابل بیگانگان را به نمایش گذاشته است.

  ادامه مطلب ...

برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند


نامه جمعی از فرزندان شهدا به رهبر معظم انقلاب:

برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند/ انقلابی ماندن رمز تداوم راه شهدا است

جمعی از تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

  ادامه مطلب ...

روحانی آدرس۱.۱میلیون اشتغالزایی را بدهد


واکنش آماری به گزارش دولت؛

روحانی آدرس۱.۱میلیون اشتغالزایی را بدهد

رئیس‌جمهور در حالی می‌گوید در دو سال گذشته یک میلیون و ۱۷۹هزار نفر شاغل شده‌اند و سالی ۶۰۰ هزارشغل ایجاد شد که دستیابی به این میزان اشتغال پایدار نیازمند سالیانه ۶ درصد رشد مثبت اقتصادی است.

  ادامه مطلب ...

فتنه‌گران ۸۸ از موضع ارزش‌مدارانه آیت‌الله یزدی درس بگیرند


آیت‌الله خاتمی:

فتنه‌گران ۸۸ از موضع ارزش‌مدارانه آیت‌الله یزدی درس بگیرند

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما به سهم خود از موضع ارزش‌مدارانه آیت‌الله یزدی تشکر می‌کنیم و به کسانی که در سال ۸۸ آتش فتنه را برافروختند می‌گوییم باید از این سخنان درس بگیرند.

به گزارش تهران نیوز ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات آیت‌الله یزدی در اجلاسیه خبرگان و تمکین به قانون و رای مردم اظهار داشت: انتخابات هم برای کسانی که رای آوردند و هم برای کسانی که رای نیاورده‌اند، میدان امتحان است و آیت‌الله یزدی با اظهارنظر صریح خود نشان دادند که از قبول‌شدگان این امتحان هستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شخصیت روحی و معنوی رئیس مجلس خبرگان تصریح کرد: آیت‌الله یزدی شخصیتی هستند که اکثر عمر ۸۰ ساله خود را در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت گذرانده و پرورش یافته‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله یزدی در محافل خصوصی نیز همین مباحث را درباره تمکین به رای مردم مطرح می‌کردند، افزود: این منش باید منش همه کسانی باشد که می‌خواهند در جمهوری اسلامی خدمتگزار باشند چراکه در چنین بینشی مسئولیت امانت است و اگر این امانت به انسان سپرده شود با قوت و قدرت انجام وظیفه خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ وی خاطرنشان کرد: در این تفکر اگر مسئولیتی به فرد واگذار نشود از اینکه باری از روی دوش او برداشته شده احساس راحتی خواهد کرد؛ بنده به سهم خود از موضع ارزش‌مدارانه آیت‌الله یزدی تشکر می‌کنم و می‌گویم کسانی که در سال ۸۸ آتش فتنه را برافروختند باید از این سخنان درس بگیرند.

انتهای متن/*

رهبر معظم انقلاب یک اصله نهال غرس کردند؛


رهبر معظم انقلاب یک اصله نهال غرس کردند؛

حراست از فضای سبز جنگل‌ها و مراتع وظیفه مردم و مسئولان است

در هفته منابع طبیعی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یک اصله نهال غرس کردند.

 نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) یک اصله نهال غرس کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در سخنانی با تأکید بر ضرورت قدر دانستن گیاهان و درختان که مایه برکت زندگی بشر هستند، گفتند: همه مردم و مسئولان باید در حفظ فضای سبز به‌ویژه فضای سبز جنگل‌ها و مراتع به‌عنوان یک وظیفه کوشا باشند.

ایشان با اشاره به تخریب گونه‌های اصیل و بومی گیاهی بر اثر برخی دست‌اندازی‌ها به جنگل‌ها، خاطرنشان کردند: تهاجم به جنگل‌ها و باغ‌ها خلاف مصلحت است و بیم آن می‌رود که برخی از این گونه‌های اصیل از بین بروند، بنابراین وظیفه همه حراست و حفاظت از فضای سبز است.

در این مراسم وزیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و شهردار تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/*

بحران یمن راه حل نظامی ندارد؟؟؟؟!!!!


جنگ یمن تخریب منازل مسکونی

نماینده عربستان در سازمان ملل متحد با انتقاد از تلاش شورای امنیت برای صدور قطعنامه ای جهت ممنوعیت حمله به مراکز پزشکی یمن اذعان کرد که بحران یمن راه حل نظامی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، "عبدالله المعلمی" در کنفرانس مطبوعاتی گفت: راهکار سیاسی تنها راه برون رفت از بحران در یمن است.

المعلمی افزود:ما به قطعنامه 2216 شورای امنیت به عنوان مبنای فرایند سیاسی در یمن متعهد هستیم.

وی ایده صدور قطعنامه جدید شورای امنیت برای محکوم کردن حملات علیه غیرنظامیان در یمن را رد کرد و گفت: فکر نمی کنیم که چنین قطعنامه ای در این مرحله ضروری باشد.

مجلس ختم

افسران - ASHURA
 لاله وار از محنت داغ جگر فهمیدم

تازه در معرکه معنای سپر فهمیدم

خبر سوختن عود تماشایی نیست

قبل از آنی که بیایم دم در فهمیدم

علت خم شدنت کوتهی جارو نیست

تا که یک دست گرفتی به کمر فهمیدم

وقت برداشتن شانه کمی شک کردم

ولی آن لحظه که افتاد دگر فهمیدم...

زحمت اینقدر مکش تا که بگویی چه شده است

از همان «فضه بیا» داغ پسر فهمیدم

با صدایی که در این خانه رسید از کوچه

قبل از آنی که بیایم دم در فهمیدم


برقاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها تا صبح قیامت لعنت...