دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد

السنوار

آزاده فلسطینی که محافل صهیونیستی وی را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند، به سمت مسئول حماس در غزه منصوب شد.

  به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به  سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.

سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است

کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند
؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.

موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

  این موشک به غیر از سامانه جستجوی فروسرخ خود، یک فیوز و سامانه تشخیص لیزری نیز دارد که به آن کمک می کند تا هدف را بهتر را تشخیص داده و با آن مقابله کند. این قابلیت از آنجایی مهم است که امروزه اقدامات متقابل علیه موشک های دوش پرتاب حرارتی در بالگردها و هواپیمای رزمی، شدیدا توسعه پیدا کرده و توسعه این فیوز جدید می تواند شانس مورد اصابت قرار دادن هدف را افزایش دهد.  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس



برخی گروه های سیاسی،سخنان امام راحل را در جهت منافع خود تفسیر می کنند

الهی منش با بیان اینکه تحریف خط امام(ره) موجب انحراف در انقلاب می شود، گفت: برخی گروه های سیاسی،سخنان امام راحل را در جهت منافع خود تفسیر می کنند در حالی که باید ببینیم که امام راحل یک حرف را در چه شرایطی بیان نموده اند و از آن تفسیرهای دیگری نکنیم.

  ادامه مطلب ...

ریزگردها، شرایط سختی را برای مردم خوزستان ایجاده کرده است

نماینده مردم آبادان با بیان اینکه افزایش ریزگردها در آسمان خوزستان، شرایط سختی را برای مردم این استان ایجاده کرده است، گفت: باید پرسید که چرا دولت اراده ای برای رفع مشکل ریزگردها در استانهای جنوبی کشور ندارد؟

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی«تهران نیوز»، با اشاره به مشکل ریزگردها و عدم اراده دولت برای رفع آن، اظهار داشت: منشا آلودگی ریز گردها در استان های جنوب و جنوب غربی کشور به خصوص در استان خوزستان که مردم از این وضعیت بحرانی رنج می برند، منشا داخلی و خارجی دارد که دلیل خارجی این مشکل نیاز به اراده بین المللی دارد و به دلیل وجود تروریست ها در منطقه و جنگ در کشورهایی همچون عراق، رفع این مشکل، الویتی برای کشور عراق ندارد، چرا که در حال حاضر الویت دولت عراق، تامین غذا و امنیت برای مردمش است.

  ادامه مطلب ...

سه سنگ پیش پای وام۴۰میلیونی مسکن مهر

دوهفته از صدور ابلاغیه اجرایی افزایش وام مسکن مهر (از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان) می‌گذرد اما شرایط سخت بانک مسکن برای دریافت کنندگان، سازندگان مسکن را سردرگم کرده است.

به گزارش تهران نیوز ، در حالی که افزایش ۱۰ میلیون تومانی وام مسکن مهر آغاز شده است اما سازندگان مسکن مهر تمایلی برای دریافت این وام ندارند؛ شرایط سخت پیش روی انبوه سازان موجب شده آنها عطای افزایش وام(۳۰ به ۴۰ میلیون تومان) را به لقایش ببخشند؛ البته در این میان تعدادی هم با تجمع در مقابل ادارات بانک مسکن خواستار تغییر سه شرط اساسی برای دریافت کنندگان این وام شده‌اند که تاکنون این اعتراضات و تجمعات بی‌اثر بوده و این سه عامل بازدارنده همچنان باقی است.

  ادامه مطلب ...

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم
امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود.  
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند.
 فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

رهبر انقلاب، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا+ تصاویر

بیانیه ۲۱۵ نماینده مجلس برای تقویت صنعت موشکی کشور

بیش از ۲۱۵ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای بر افزایش توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

به گزارش تهران نیوز ، بیش از ۲۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه مبارک فجر،‌ بر پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی و ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه صنعت موشکی با استراتژی دفاعی تأکید کردند.

متن کامل این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، متعاقباً در همین خبر بروزرسانی می‌شود.

منبع: فارس