بزرگترین منفعت برجام


ادامه مطلب ...

دستور حمله عراق به مواضع داعش در سوریه صادر شد

دستور حمله عراق به مواضع داعش در سوریه صادر شد

 شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: حیدر عبادی، نخست وزیر و فرمانده نیرو‌های مسلح عراق، دستور داد مواضع داعش در سوریه هدف قرار بگیرد. 

دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد هواپیما‌های عراقی، مواضع داعش  در داخل سوریه را بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروی هوایی عراق به دستور عبادی  مواضع فرماندهان

گروه تروریستی داعش را در جنوب منطقه «دشیشه» در سوریه هدف حمله قرار داد.

شکل‌گیری جنگ علیه ایران امکان‌ناپذیر است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: به دلیل برآورد دشمنان از اقتدار سیاسی و آمادگی نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی، امکان شکل‌گیری هیچ جنگی علیه ایران متصور نیست.

شکل‌گیری جنگ علیه ایران امکان‌ناپذیر است

  دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیّت ملّی در گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که بعداز ظهر امروز شنبه 15 اردیبهشت در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد طی سخنانی از نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از مهمترین نهادهای کشور یاد کرد که در شئون مختلف انتظامی، امنیّتی و اجتماعی، دارای کارکردهای راهبردی و تعیین‌کننده است.

امنیت دریا‌های منطقه نباید به دست دیگران برقرارشود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امنیت دریا‌های منطقه نباید به دست دیگران برقرار شود تا امنیتی عاریه ای را شاهد باشیم.

الحاق ناوشکن‌ها و زیردریایی‌های جدید در آینده‌ای نزدیک/ امنیت دریا‌های منطقه نباید به دست دیگران برقرار شود

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار   با اشاره به اقتدار ایران در حوزه دریایی اظهار کرد: مهمترین پیام ایران به همه کشور‌های منطقه و جهان این است که ما به عنوان نیروی دریایی ارتش در پرتو برخورداری از نعمت انقلاب، جمهوری اسلامی و حمایت ملت، در حال توسعه و تقویت خود با هدف برقراری امنیت در منطقه هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این سخن من بدان معناست که ناوها، تجهیزات و هر آنچه که در دریا از طرف ما وجود دارد, برای حضور مستمر و برقراری امنیت در دریاست؛ مسئولیت ما در قبال ایران, حفظ و حراست کشور و ملت در حوزه دریا است.

عضو گروهک تروریستی منافقین در مشهد دستگیر شد

عضو گروهک تروریستی منافقین در مشهد دستگیر شد

   قاضی حسن حیدری اظهار کرد: فردی ۳۷ ساله از مدتی قبل به دلیل ارتباط‌های گسترده با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر نیروهای اطلاعاتی خراسان رضوی قرار داشت.

وی افزود:  این فرد بهایی بوده و قصد دارد با نفوذ و سوءاستفاده از مطالبات به حق کانون‌های صنفی مختلف که مورد حمایت نظام هستند، زمینه‌ را برای فعالیت‌های ضدامنیتی در مشهد فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این فرد در آستانه روز کارگر و هفته معلم تلاش داشت اقدامات ضدامنیتی را در مشهد رقم بزند که با تیزهوشی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد.

حیدری تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.