رئیسی ۴۰ روز وقت داشت و روحانی ۱۴۴۰ روز

مهمترین و اصلی‌ترین حربه‌ای که علیه حجت‌الاسلام رئیسی بکار گرفته شد، ترساندن مردم از سایه جنگ بود! دولت در اقدامی غیراخلاقی و تعجب‌آور اصرار داشت به مردم بقبولاند، اگر به آقای روحانی رأی ندهند، باید در انتظار جنگ و حمله نظامی آمریکا باشند.

، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم با همه فراز و نشیب‌ها و چالش‌های ریز و درشتی که داشت به پایان رسید و آقای روحانی با ۲۳ میلیون رأی از رقیب اصلی خود آقای رئیسی که ۱۶ میلیون رأی کسب کرده بود، پیشی گرفت و به ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم انتخاب شد.

  ادامه مطلب ...

جدال ۲ کشتی گیر غیر هم وزن در شورا

درگیری در جلسه غیر علنی شورای شهر منجر به زد و خورد دو عضو شورا منجر شد.

به گزارش تهران نیوز ،  در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران عباس جدیدی و علیرضا دبیر با یکدیگر درگیر شدند.

هفته پیش عباس جدیدی به دبیر گفته بود که وی را با تیر می زند و اجازه راه رفتن در شهر را به وی نمی دهد.

در جلسه غیر علنی امروز بعد از یک صحبت گنگ به یک بار جدیدی مشتی حواله صورت دبیر کرد و در عوض دبیر هم یک مشت حواله عباس جدیدی کرد.

عباس جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرد.

فارس

انتهای متن/*

دستگیری عوامل مرتبط با شهادت مرزبانان میرجاوه

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی، تعدادی از مظنونین به معاونت در به شهادت رساندن مرزداران هنگ میرجاوه و اعضاء باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان و میرجاوه دستگیر شدند.

  ادامه مطلب ...

نشست خبری رئیس جمهور فردا برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ‏روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های ‏همگانی داخلی و بین‌المللی نشست خبری خواهد داشت. ‏

به گزارش تهران نیوز ، پرویز اسماعیلی اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ‏روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور خبرنگاران رسانه‌های ‏همگانی داخلی و بین‌المللی نشست خبری خواهد داشت. ‏

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: رئیس جمهور در این نشست، ضمن طرح مهمترین مسایل کشور بویژه پس از ‏حضور پرشور و حماسی ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مواضع ‏جمهوری اسلامی ایران را ‏درباره مسایل منطقه‌ای وبین المللی تشریح و تبیین می‌کند. ‏

وی افزود: این نشست خبری که از ساعت ۱۷ و به طور مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی داخلی و بین المللی پخش می ‏شود، در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) برگزار خواهد شد. ‏
 
اسماعیلی افزود: در ابتدای این نشست، روحانی سخنانی کوتاه داشته و پس از آن نیز پاسخگوی سئوالات خبرنگاران داخلی و بین المللی خواهد بود. ‏

انتهای متن/*

دولت دوازدهم کم‌ اشتباه‌تر خواهد بود

رئیس‌جمهور گفت: دولت دوازدهم کارآمدتر و کم‌ اشتباه‌تر خواهد بود.

به گزارش تهران نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اینکه “ما همه تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف بکار خواهیم بست”، اظهار داشت: دولت دوازدهم با گام‌هایی استوارتر در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، قدم خواهد گذاشت و اگر همه با هم متحد و یک دل باشیم، مطمئناً به اهداف بلندمان دست خواهیم یافت.

  ادامه مطلب ...

انتخابات آزاد در ایران دیکتاتورهای سعودی را به وحشت می اندازد


 به نقل از روزنامه «ایندیپندنت»، «رابرت فیسک» نویسنده و روزنامه نگار در حوزه مسائل خاورمیانه در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه انگلیسی زبان «ایندیپندنت» انتشار یافت، می نویسد: «مقامات سعودی از اینکه یک ایرانی خردمند در یک انتخابات آزاد به پیروزی رسیده است، به وحشت خواهند افتاد؛ انتخاباتی که تقریباً هیچ یک از ۵۰ دیکتاتوری به استثنای لبنان، تونس و پاکستان؛ که برای دیدار با ترامپ در ریاض گردهم آمده اند، جرأت برگزاری آن را نخواهند داشت».
رابرت فیسک در بخشی دیگر از مقاله خود با اشاره به نرخ مشارکت ۷۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ (در مقایسه با مشارکت اسفبار ۵۸ درصدی مردم آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶)، ایرانیان را مردمی آگاه به امور سیاسی و علاقمند و مصمم در انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند.

“۴درصدی‌ها” + نمودار

گزارشهای مرکز آمار نشان می دهد اقشار بسیار برخوردار سالانه چند صد برابر فقرا برای تفریحشان هزینه می کنند.

به گزارش تهران نیوز گزارشهای رسمی مرکز آمار ایران نشان می دهد، بیشترین مخارج دهک دهم شهری با دهکهای پایینی فاصله قابل توجهی دارد.

بر این اساس کمترین و بیشترین هزینه سالانه تفریح و سرگرمی خانوارهای شهری و روستایی، به ترتیب ۶۰۹۲ هزار ریال و ۲۱ هزار ریال بوده است. ضمن اینکه فاصله دهکهای دهم و نهم شهری و روستایی، بیش از ۲٫۳ برابر است.

 
ادامه مطلب ...

از شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی گله‌مندم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد، فرمودند: به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌ اصطلاح بین‌المللی تحت نفوذ قدرت‌های دنیا، برای ملت‌ها تکلیف مشخص کند؟

  ادامه مطلب ...