پدیده شوم حقوق های نامتعارف به گروکشی سیاسی تبدیل شده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید پدیده شوم فیش های نجومی محلی برای گرو کشی سیاسی باشد و درهردولت اگرجریانی شکل می گیرد باید با آن به صورت ریشه ای مبارزه کرد.

  ادامه مطلب ...

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟
  
موشک‌ها و زیردریایی‌های کره شمالی مانع پاسخ سریع غرب به تهاجم آن‌ها خواهند شد. همین مسئله سبب خواهد شد تا 700 هزار پیاده نظام کره شمالی و دو هزار تانک این کشور از طریق تونل‌های مخفی وارد خاک کره جنوبی شوند

ارتش مقتدر


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 288 زرهی خاش از یگان‌های مستقر در این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت.
 
فرمانده کل ارتش و هیأت همراه همچنین در جریان این بازدید از نحوه اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی و آسایشگاه های این تیپ بازدید به عمل آوردند.
 
صالحی در پایان این بازدید ضمن شرکت در نماز جماعت مسجد کوی سازمانی امام حسن مجتبی(ع) با خانواده های محترم و کارکنان پایور این تیپ دیدار کرد.

نگاه دولت به یارانه ها،نگاهی انتخاباتی است

دولت یازدهم از سویی مصوبه قانون بودجه ۹۵ را در حذف یارانه به دلیل انگیزه انتخاباتی اجرایی نمی کند و از سویی دیگر به شکل سلیقه محورانه اقدام به حذف یارانه ۲۰۰ هزار نفر مردم در تیر ماه کرده است!

  ادامه مطلب ...

بادام بخورید چربی‌های شکم‌تان آب شود

بادام بخورید چربی‌های شکم‌تان آب شود
اگر می خواهید خوش اندام تر باشید و علاوه بر آن خطر بیماری های قلبی عروقی را از خود دور کنید بفرمایید یک مشت بادام. خبری خوب برای آن هایی که می خواهند شکمی تخت داشته باشند. نتایج یک پژوهش آمریکایی نشان می دهد که خوردن یک مشت بادام در روز به بدن کمک می کند تا از شر چربی های دور شکم خلاص شود ...

حضرت عبدالعظیم(ع) مایه برکت و سعادت برای مردم ری است


حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی:

حضرت عبدالعظیم(ع) مایه برکت و سعادت برای مردم ری است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم(ع) برکت و سعادتی برای مردم ری است، گفت: وجود عالمان و محدثانی همچون حضرت عبدالعظیم(ع) باعث شده تا قرآن به خوبی تاویل و تفسیر شده است.

  ادامه مطلب ...

آیا کودتا در ترکیه، با اظهارات عادل الجبیر ارتباط دارد؟

عادل جبیر:آنکارا به سادگی نمی تواند به معارضان سوری خیانت کند/فروپاشی ترکیه در صورت کوچکترین اشتباه!

 یلدریم نخست وزیر ترکیه پس از پایان تنش ترکیه با رژیم صهیونیستی و روسیه، ابراز اطمینان کرده بود که روابط کشورش با سوریه عادی خواهد شد. این اظهارات پرسش های زیادی را درباره علت تغییر موضع ترکیه ایجاد کرده است. 

 نظریه: آیا این کودتا می تواند هدایت شده از سوی آل سعود برای گوشمالی دولت اردوغان باشد؟ زیرا سابقه خنجر از پشت زدن به دوستان خود در آل سعود مسبوق به سابقه است. مانند: صدام حسین، حسنی مبارک،علی عبدالله صالح و محمد مرسی و...

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه حدیث شریف کساء در اهواز اظهار داشت: ما باید با نگاه انقلابی وارد صحنه نبرد با دشمن شویم چون راه‌حل پیروز شدن در این صحنه نگاه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره بشویم چرا نباید از نگاه انقلابی با روحیه جهادی و به روش امام راحل (ره) و مطابق فرمایشات امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به حضور مستشاران سپاه در سوریه و عراق گفت: ما در سوریه و عراق یک لایه که روحیه مقاومت انقلابی و بسیجی است، را تربیت کردیم که آثار آن مقاومت‌ها که به عشق و صمیمیت دو جانبه تبدیل شده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنانش به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق‌های نجومی نماد غرب‌گرایی و اشراف‌گرایی است و اگر مدافعان حقیقی انقلاب مانند شهدای مدافع حرم با این افراد مقایسه شوند، می‌بینیم مدافعان اصلی انقلاب نسبتی با روحیه اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: مدتی پیش میهمان خانواده شهید مدافع حرم در منطقه‌ای بسیار ضعیف تهران بودیم که روحیه شهادت‌طلبی و شور و عشق به انقلاب را در آن‌ها مشاهد می‌کردیم و در هنگام خروج از همسایگان پرسیدیم، پدر شهید با این روحیه انقلابی چه کاره هستند که در پاسخ گفتند وی مدتی است بیکار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری خجالت‌آور است و همه بدانند که راه‌حل اصلی برای تمامی این مشکلات در جامعه داشتن "نگاه انقلابی" است

اردوغان:ارتش باید از نفوذی‌ها پاکسازی شود

شب گذشته جمعی از افسران ترک با در دست گرفتن تلویزیون و فرودگاه های ترکیه اقدام به کودتا علیه دولت اردوغان کردند که با حضور مردم در خیابان ها این کودتا سرکوب شده است. هنوز آسمان آنکارا در اختیار کودتاچیان قرار دارد.منابع خبری در ترکیه از اشغال تمامی ساختمانهای مهم دولتی و تغییر قانون اساسی ترکیه خبر می دهند، پس از چند ساعت درگیری میان ارتش و هواداران دولت ترکیه ،‌مقامات رسمی در آنکارا از شکست کودتا خبر می دهند.

  ادامه مطلب ...

ارتباط با مسئولان امنیتی و سیاسی ترکیه از آغاز بحران

دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکوم کردن کودتای نافرجام گروهی از نظامیان ترکیه گفت: از ابتدای شکل گیری بحران در این کشور ضمن ارتباط با مسئولان امنیتی و سیاسی ترکیه روند اقدامات را با حساسیت زیر نظر داشتیم.

به گزارش تهران نیوز ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با محکوم کردن کودتای نافرجام گروهی از نظامیان ترکیه اظهار داشت: از ابتدای شکل گیری بحران در این کشور ضمن ارتباط با مسئولان امنیتی و سیاسی ترکیه روند اقدامات را با حساسیت زیر نظر داشتیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم ترکیه برای دفاع از امنیت، ثبات و دموکراسی در این کشور افزود: خواست و اراده مردم اصلی ترین معیار اصالت هرگونه تحول سیاسی در کشورهاست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام حمایت از دولت قانونی ترکیه هرگونه اقدامی را که بر هم زننده ثبات، امنیت و آرامش در این کشور شود خارج از منافع اصولی مردم این کشور می داند و با آن مخالف است.

انتهای متن/ش