ماجرای هوافروشی در پمپ بنزین‌ها

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت کشور با تشریح ماجرای هوا فروشی در پمپ بنزین‌ها، گفت: مردم در زمان تخلیه محموله بنزین در جایگاه‌ها سوخت گیری نکنند.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از مهر؛ مشاهدات از وضعیت عرضه سوخت در برخی از جایگاه‌های سوخت شهر تهران نشان می‌دهد که برخی از خودروسواران نسبت به خرید بنزین به میزان استاندارد با ابهامات و تردیدهایی روبرو شده‌اند.

  ادامه مطلب ...

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارندفرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.

اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس+ عکس

جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. 
به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس

دزدان دریایی خلیج عدن ناکام ماندند

با حضور به موقع ناوگروه 44 نیروی دریایی راهبردی ارتش؛

دزدان دریایی خلیج عدن ناکام ماندند

بامداد امروز (دوشنبه) ۳ مرحله حمله سنگین دزدان دریایی به دو کشتی تجاری ایرانی با رشادت تکاوران نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۴۴ این نیرو ناکام ماند.

به گزارش تهران نیوز ، به نقل از  ایسنا، بامداد امروز دزدان دریایی خلیج عدن که عمدتا از سواحل سومالی حرکت و اقدام به دزدی می‌کنند ، به کشتی تجاری ایرانی هجوم برده و قصد ربایش این کشتی را داشتند، ولی پس از تبادل آتش سنگین بین طرفین فرار را بر قرار ترجیح دادند.

بر اساس این گزارش این دزدان در دو مرحله دیگر به کشتی تجاری دیگری از کشورمان، نخست با هشت فروند قایق در ۴۶ مایلی جنوب عدن و سپس با ۱۳ فروند قایق در ۵۵ مایلی جنوب عدن با تعداد نفرات زیاد و تجهیزات پیشرفته حمله می کنند که در هر دو مرحله با تبادل آتش گسترده بین دزدان و ناوگروه نیروی دریایی ارتش ناکام می مانند و پا به فرار می گذارند.  ادامه مطلب ...

تازه‌ترین جزئیات از بازداشت تروریست‌ها در «لار»

فرماندار ویژه لارستان و معاون استاندار فارس از دستگیری تمام عوامل گروه‌های تروریستی با ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در شهر لار خبر داد و گفت: این افراد که دارای تابعیتی غیرایرانی هستند، قصد ایجاد ناامنی در روز تاسوعا و عاشورا در شهر لار را داشتند.

به نقل از تسنیم؛  جلیل حسنی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به دستگیری عوامل تروریستی در شهر لار در روز عاشورای امسال اظهار داشت: آنچه در روز عاشورا اتفاق افتاد و سبب دغدغه فکری مردم شد، با هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و بسیج مردم قبل از هرگونه اقدامی خنثی شد.

  ادامه مطلب ...

با قدرت به حمایت خود از سوریه در محور مقاومت ادامه می‌دهیم

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد افزود: ما با قدرت و با صدای بلند به حمایت خود از سوریه در محور مقاومت ادامه می دهیم.

 به نقل از تسنیم؛ دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل امیرعبداللهیان در مراسم شام غریبان هیئت انگلیسی زبانان مقیم تهران (هیئت امت) گفت: تردید نداریم که توجه به حسین(ع) و زینب(س) و ائمه اطهار، مردم منطقه بویژه برادران و خواهران دینی ما در سوریه، عراق و یمن را در مبارزه با تروریسم و صهیونیسم پیروز می گرداند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل اظهار داشت: تردیدی نداریم که رژیم نامشروع اسراییل از صفحه منطقه حذف و قدس عزیز آزاد خواهد شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران با قدرت در کنار محور مقاومت ایستاده و خواهد ایستاد افزود: ما با قدرت و با صدای بلند به حمایت خود از سوریه در محور مقاومت ادامه می دهیم.

وی گفت: تجاوز مشترک امریکا و سعودی در یمن شکست خورده و ما برای تامین حداکثری امنیت و ثبات منطقه  به تلاش های خود ادامه می دهیم و این پیام و رسالت کربلاییان است.

امیرعبداللهیان گفت: تردید نداریم که مردم مظلوم بحرین به حقوق خود دست می یابند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان از تلاش های سید حسینی مشاور شهردار تهران و سایر دست اندرکاران در برگزاری هیئت عزاداری به زبان انگلیسی تقدیر و تشکر کرد.

تلاش دولت برای باز پرداخت بدهی ها

در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، هیئت عالی رتبه ایران با کریستین لاگارد مدیرعامل صندوق بین المللی پول دیدار و گفت و گو کرد.

ب به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این جلسه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و قائم مقام بانک مرکزی، به همراه معاونان و تعدادی از مدیران ارشد ادارات مختلف صندوق بین المللی پول برگزار شد، علی طیب نیا در خصوص تحولات اقتصادی کشور از ابتدای دولت یازدهم و تبیین سیاست های اقتصاد کلان، به ویژه سیاست های اصلاح ساختاری در قالب اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته گزارشی ارائه کرد.  ادامه مطلب ...

افشای ابعاد جدید از جنایت‌های جنگی آمریکا در عراق

یک گزارش بین‌المللی ابعاد تازه‌ای از جنایت‌های جنگی آمریکا در عراق و استفاده این کشور از اورانیوم غنی شده برای هدف قرار دادن مواضع غیر زرهی را فاش کرده است.

به گزارش تهران نیوز ،  شبکه اطلاعات متکامل منطقه‌ای با انتشار اسنادی اختصاصی تأکید کرد که جنگنده‌های آمریکایی در زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ برای موشک باران “اهداف ساده” در این کشور از اورانیوم غنی شده استفاده می‌کردند.

این شبکه که مرکزیت آن در نایروبی پایتخت کنیا قرار دارد، توضیح می‌دهد که تاریخ اسناد مذکور به سال ۲۰۰۳ بازمی‌گردد. این اسناد گزارشی در رابطه با نتایج تحلیل نمونه‌های ارائه شده به دانشگاه جورج واشنگتن در سال آغاز اشغالگری آمریکا در عراق است، اما این گزارش تاکنون منتشر نشده بود. مرکز مذکور تأکید می‌کند که این اطلاعات اختصاصی را طی هفته آینده منتشر خواهد کرد.
  ادامه مطلب ...

اگر حقوق‌بگیران نجومی را «ذخیره انقلاب» نامیدید از فرهنگ حسینی بی‌خبرید

سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی: امروز در کنار کسانی که حقوق مردم را بشناسند به «حدوددان» هم نیازمندیم که حد و مرز منافع و حقوق مردم را بر اساس موازین دینی هم بشناسند و هم به آن ملتزم باشند. اگر کسانی که منابع مادی و ذخایر معنوی و آبروی نظام را […]

  ادامه مطلب ...

سکته قلبی همچنان بیشترین علت فوت تهرانی‌ها

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در شش ماهه نخست سال۱۳۹۵ گفت: در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق ۴ و ۲۲ است.

 به نقل از ایسنا؛ اکبر توکلی در گفت‌وگویی، گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۲۶ هزار و ۵۰۲ نفر در شهر تهران فوت کرده اند که از این تعداد ۱۵ هزارو ۳۰۲ نفر مذکر، ۱۰ هزارو ۸۲۵ نفر مونث و ۳۷۵ نفر نوزاد بوده اند.

وی کمترین فوت شدگان را گروه سنی ۵ تا ۹ سال با ۸۲پسر، ۵۸ دختر و ۹ نوزاد بیان کرد که به طور کلی ۱۴۹ فوت شده را شامل می شود. این در حالیست که بیشترین آمار فوت شدگان هم مربوط به گروه سنی ۶۵ سال به بالا می شود که ۱۵ هزارو ۴ نفر شامل ۷۸۸۹ مذکر و ۷۱۱۵ مونث است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال ۸۱۱۸ نفر در خارج از سازمان دفن شده‌اند، تاکید کرد: از این رقم ۴۹۵۴ نفر مرد، ۳۱۱۴ نفر زن و ۵۰ نوزاد است و آمار دفن در سازمان نیز ۱۸ هزارو ۳۸۴ نفرشامل۱۰ هزارو ۳۴۸ مذکر، ۷۷۱۱ نفر مونث و ۳۲۵ نوزاد بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: بیشترین علت فوت سکته قلبی با ۲۵۰۵ بوده که ۱۳۱۹ مرد، ۱۱۷۴ مونث و ۱۲ نوزاد را شامل می شود. همچنین آلفرم قلبی با یک مورد فوتی کمترین علت مرگ تهرانی ها بوده است.

توکلی با بیان اینکه کمترین تعداد متوفیان تهران مربوط به منطقه ۲۲ شهر تهران است که شامل ۱۱۶متوفی مذکر و ۷۴ مونث و یک نوزاد است. افزود: بیشترین تعداد فوت شدگان در بین ۲۲منطقه پایتخت مربوط به منطقه ۴ بوده که ۱۸۶۱ فوتی شامل ۱۰۶۳مرد، ۷۹۳مونث و ۵ نوزاد بوده است.

انتهای متن/*