دولت،مانع از شفاف سازی در فساد ۸هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان شد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس تصریح کرد: دولت، فانی را برکنار کرد تا ابعاد این قضیه افشا نشود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور این دولت آسیب نبیند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «تهران نیوز» با بیان اینکه دولت، فانی را برکنار کرد تا ابعاد این قضیه افشا نشود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور این دولت آسیب نبیند، اظهار داشت: فانی وزیر سابق آموزش و پرورش با این تحقیق و تفحص مخالف بود.

وی ادامه داد: اگر این استیضاح انجام می‌گرفت بسیاری از مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان روشن می‌شد و دولت آسیب جدی می‌دید و فرهنگیان نسبت به دولت بدبین می‌شدند.

عبادی با اشاره به اینکه فساد ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان باید مورد بررسی و شفاف سازی قراربگیرد، اظهار داشت: رسانه ها باید در خصوص این فساد که در آموزش و پرورش رخ داده است، اطلاع رسانی نمایند و اعتراض خود را نسبت به آن نشان دهند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در حالی که مجلس منتظر استیضاح وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی در پرونده فساد ۸هزار میلیاردی بودند، با کناری وی همه چیز تغییر کرد و دولت با این کارش، مانع از شفاف سازی در این پرونده فساد شد.

انتهای متن/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.