صحبت‌های صهیونیست‌ها از دهان برخی از افراد داخلی شنیده می‌شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نفوذ به معنای این است که دشمن از بین انقلابی‌ها و مسئولان کشور یارگیری می‌کند، گفت: نفوذ مسئولان را تهدید می‌کند زیرا دشمن بین مردم نفوذ نمی‌کند و فقط به سراغ مسئولان می‌رود.

 به‌نقل از ورامین ما، سید حسین نقوی حسینی در مراسم اختتامیه نمایشگاه راه یاران شهرستان ورامین که با حضور جمعی از نخبگان برگزار شد، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی جوانان و رزمندگان ما با دستان خالی تحت فرمان فرماندهی کل قوا جنگیدند در حالی که تمام دنیا با امکانات و تسلیحات پیشرفته نظامی و همچنین نیروهای انسانی زیاد در مقابل ما ایستاده بودند.

  

وی با بیان این‌که رزمنده‌های هشت دفاع مقدس با تمام قوا در برابر قدرت‌ها ایستادند، گفت: بسیجیان امروز باید در جبهه و میدان خود بجنگد زیرا امروز دیگر صدامی وجود ندارد که با آن بجنگند بلکه امروز دشمن می‌داند که با حمایت از گروه‌های تروریستی نمی‌تواند با ملت ما روبرو شده و به پیروزی برسد. از سوی دیگر با حربه‌هایی مانند تحریم اقتصادی نیز نمی‌تواند با ما بجنگند، به همین دلیل جبهه خود را عوض کرده است.

دشمن جبهه خود را عوض کرده است/جنگ امروز نفوذ است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، جنگ امروز را جنگ نفوذ دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی مرزها و افراد مشخص بودند ولی در جنگ نفوذ، مرزها مشخص نیست.

وی گفت: در آن روز دشمن مقابل ما بود و می‌دانستیم که باید در برابر چه کسی بایستیم، اما امروز دشمن در کنار ما قرار گرفته است و حتی می‌تواند در پست‌های مسئولیتی ما قرار گرفته شده باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز حرف‌های صهیونیست‌ها از زبان برخی افرادی بیرون می‌آید که گذشته بسیار خوب و شفافی داشته‌اند، همین گذشته خوب و روشن و صحبت‌های دشمنان که امروز از دهان این افراد بیان می‌شود، سبب شده است که جنگیدن امروز بسیار سخت‌تر باشد.

وی با بیان این‌که نفوذ یعنی این‌که دشمن از بین انقلابی‌ها و مسئولان ما یارگیری می‌کند، بیان داشت: نفوذ مسئولان را تهدید می‌کند زیرا دشمن بین مردم نفوذ نمی‌کند و فقط به سراغ مسئولان می‌رود.

مسئولان باید مراقب نفوذ باشند/افرادی که چند تابعیتی هستند در پست‌های مسئولیتی قرار نگیرند

نقوی حسینی افزود: مردم همیشه از جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده‌اند ولی مسئولان باید مراقب نفوذ باشند، افرادی که چند تابعیتی هستند در پست‌های مسئولیتی قرار نگیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان در حوزه‌های فرهنگی نیز به‌صورت همزمان در حال فعالیت هستند تا جایی که بیش از ۱۷۰ کانال فارسی زبان برای مردم ما برنامه می‌سازند در صورتی که ما برای ساخت یک شبکه کلی هزینه و برنامه‌ریزی باید داشته باشیم و این نشان از آن دارد که دشمنان دلشان به حال ما نسوخته است و با این تعداد بسیار زیاد شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهد به اهداف خود برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حملات در حوزه‌های مختلف صورت گرفته و دشمنان در حال فعالیت هستند. امید داریم که بسیجی‌وار بتوانیم وارد صحنه شویم.

وی اظهار داشت: بسیجی‌های رزمنده جنگ تحمیلی ایمان راسخ و گوش به فرمان ولی فقیه خود بوده‌اند و ساده زیستی را اجرا می‌کردند و همین‌ها نیز سبب شد که به پیروزی در جنگ برسند، امروز نیز بسیجیان ما باید این ویژگی‌ها را داشته باشند و از آن‌ها تبعیت کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: باید دشمن را به درستی بشناسیم و در زمان مقرر وارد صحنه شده و فعالیت‌های خود را به درستی انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.