هنوز برخورد قاطعی با نجومی بگیران صورت نگرفته است

حاجی دلیگانی با بیان اینکه سخنان رهبرانقلاب در خصوص برخورد قاطع با نجومی بگیران هنوز انجام نشده است، گفت: نیاز است ریشه فیش های نجومی در کشور پیدا شود و جلوی آن گرفته شود تا در آینده شاهد چنین وقایع تلخ و ناگواری نباشیم.

حسین حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار « تهران نیوز» با بیان اینکه آن طور که باید و شاید با فیش های کثیف حقوقی برخورد نشد، گفت: دولت با مظلوم نمایی قصد دارد خود را از بار حقوقی حقوق نجومی‌ها تبرئه کند و هربار بهانه‌هایی آورده است اعم از اینکه حقوق نجومی‎ها در دولت قبلی بوجود آمده یا قوانین دچار مشکل است و پرداخت حقوق طبق قوانین بوده است.
وی ادامه داد: اینکه دولت ادعای پیگیری حقوق نجومی‌ها را داشته فقط جهت آرام کردن جو متشنج جامعه است و در عمل باید چیزی فراتر از این را مشاهده می کردیم.
دلیگانی خاطر نشان کرد: تاکیدات رهبری معظم در دیدار با اعضای هیات دولت مبنی بر برخورد قاطع برخورد با فیش های کثیف نجومی بود و باید با چنین سودجویانی برخورد قاطعانه صورت بگیرد.
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: دولت قصد دارد با مظلوم نمایی، خود را از بار حقوقی حقوق نجومی‌ها تبرئه کند و هربار بهانه‌ایی آورده است.
وی ابراز داشت: نیاز است ریشه فیش های نجومی در کشور پیدا شود و جلوی آن گرفته شود تا در آینده شاهد چنین وقایع تلخ و ناگواری نباشیم، چرا که ماجرای فیش های کثیف نجومی به اسم نظام نوشته می شود و از این نظر جالب نیست و نیاز است که با برخورد قاطع با چنین افرادی، نشان داد که سودجویان در این کشور جایگاهی ندارند.
دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: دولت باید از راه قانونی وارد شود و ریشه این مسائل و مشکلات را بخشکاند نه اینکه خود به آن دامن بزند و نیاز است که برخورد قاطعی با عوامل فیش های کثیف حقوقی داشته باشد.

انتهای متن/ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.