فرمانده نیروی هوافضای سپاه: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه حدیث شریف کساء در اهواز اظهار داشت: ما باید با نگاه انقلابی وارد صحنه نبرد با دشمن شویم چون راه‌حل پیروز شدن در این صحنه نگاه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره بشویم چرا نباید از نگاه انقلابی با روحیه جهادی و به روش امام راحل (ره) و مطابق فرمایشات امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به حضور مستشاران سپاه در سوریه و عراق گفت: ما در سوریه و عراق یک لایه که روحیه مقاومت انقلابی و بسیجی است، را تربیت کردیم که آثار آن مقاومت‌ها که به عشق و صمیمیت دو جانبه تبدیل شده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنانش به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق‌های نجومی نماد غرب‌گرایی و اشراف‌گرایی است و اگر مدافعان حقیقی انقلاب مانند شهدای مدافع حرم با این افراد مقایسه شوند، می‌بینیم مدافعان اصلی انقلاب نسبتی با روحیه اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: مدتی پیش میهمان خانواده شهید مدافع حرم در منطقه‌ای بسیار ضعیف تهران بودیم که روحیه شهادت‌طلبی و شور و عشق به انقلاب را در آن‌ها مشاهد می‌کردیم و در هنگام خروج از همسایگان پرسیدیم، پدر شهید با این روحیه انقلابی چه کاره هستند که در پاسخ گفتند وی مدتی است بیکار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری خجالت‌آور است و همه بدانند که راه‌حل اصلی برای تمامی این مشکلات در جامعه داشتن "نگاه انقلابی" است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.