شکست پروژه انگلیسی «نه به جنتی» با کسب حداکثر آراء


ناکامی هاشمی از سیطره بر مجلس خبرگان؛

شکست پروژه انگلیسی «نه به جنتی» با کسب حداکثر آراء/ مجلس خبرگان انقلابی است و انقلابی خواهد ماند

انتخاب درست و به موقع منتخبان مجلس خبرگان رهبری برای سپردن ریاست این مجلس به آیت الله جنتی تو دهنی محکمی به پروژه انگلیسی «نه به جنتی» و معتمدان انقلاب زد.

 

  

به گزارش سرویس سیاسی تهران نیوز؛  شکست پروژه غرب در منزوی کردن افراد انقلابی و خارج کردن آنها از حضور در مناصب مهم بار دیگر نشان داد که مردم در انتخاب افراد با بصیرت و آگاهی وارد عرصه می شوند و در مقابل توطئه های انگلیسی- آمریکایی (هاشمی و روحانی) ایستادگی می کنند.

انتخاب حضرت آیت الله جنتی به ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، موجب ناامیدی دشمنان انقلاب شد؛ واکاوی تلاش غربی ها و بازیگردانی آقای هاشمی در کمپین رأى منفی برای استحاله انقلاب، نتیجه ای برای وی و هم فکرانش دربر نداشت چرا که مجلس خبرگان با اقدامی انقلابی راه را بر مدعیان «نه به جنتی» بست.

*طرح دشمنان برای استحاله نظام
غربی ها به ویژه انگلیسی ها با الهام گرفتن از مدل انتخابات ۲۰۰۲ فرانسه، همواره سعی کردند با ایجاد دوقطبی تندرو-میانه رو در ایران و کمپین رأى منفی در انتخابات، از راه یافتن افراد انقلابی به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ممانعت کنند.

آنان در مهندسی انتخابات از طریق کمپین رأى منفی، اخذ امتیازات بیشتر در برجام های ۲ و ۳ و ۴ و به حاشیه راندن نیروهای انقلابی، تضعیف جایگاه رهبری و نهایتا استحاله انقلاب اسلامی را در سر می پروراندند که در نهایت با هوشیاری مردم و منتخبان؛ آرزو به دل ماندند.

*همراهی هاشمی با طرح غرب
هاشمی رفسنجانی کمپین رأی منفی را در فرودگاه امام (ره) کلید زد. وی در ۱۲ بهمن ۹۴ ضمن هجمه به فقهای شورای نگهبان گفت: وقتی که مردم نمی‌خواهند کسی هم نمی‌تواند باشد و این یک اصل اجتماعی روشن است. همچنین آقای روحانی نیز که پیش از این با برچسب افراطی به عناصر انقلابی حمله می کردند؛ ضمن هجمه سنگین به شورای نگهبان در صفحه اینساگرام خود نوشت:«حضور حداکثری پایان افراط گرایی»

انتخاب رئیس و هیأت رئیسه مجلس خبرگان جدا از مأیوس نمودن دشمنان، حاوی پیام معنا داری دیگری هم بود. مرور اهداف و اقدامات آقای هاشمی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، از این پیام ها رمزگشایی می کند.

 

*اقدامات هاشمی در انتخابات خبرگان :

– دوقطبی سازی انتخابات و تبدیل به رقابت جناحی

– تشویق گسترده اشخاص برای ثبت نام در خبرگان

– ایجاد هزینه رد صلاحیت ها برای شورای نگهبان

– اخذ تایید نامزدهای مورد نظر با حربه هزینه سازی

– معرفی نامزدها غیر از کانال جامعه مدرسین

– معرفی افراد همسو با خود در لیستی مجعول

– رقیب سازی برای رأی نیاوردن مخالفین خود

– مهندسی افکار با کمپین رأى منفی BBC و  VOA

 

*هدف هاشمی از شرکت در انتخابات خبرگان

هاشمی رفسنجانی سعی داشت با سوء استفاده از بیت امام (ره) یک فراکسیون غیر همسو در مجلس خبرگان پنجم  تشکیل داده تا از طریق آن مواجهه با رهبری را ساماندهی کند. در این رابطه وادارساختن نظام به پذیرش پروژه تغییر و تعامل با آمریکا از مهمترین اهداف آقای هاشمی بود.

اگرچه رأى نیاوردن بزرگان انقلابی چون آیت الله یزدی و مصباح خسارات و تلخی هایی را بوجود آورد؛ اما امروز با انتخاب حضرت آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان، انقلابی بودن مجلس خبرگان به همگان ثابت شد و با شیرینی کام مؤمنان، موجبات ناامیدی و ناکامی دشمنان و بدخواهان انقلاب فراهم شد.

چراکه انتخاب آیت ‌الله جنتی در واقع شکست دوم جریان غرب‌گرا در کشور و در راس آن‌ها آمریکا و انگلیس را رقم زد.

انتهای متن/س

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.