شهیدان مدافع حرم مدال افتخاریست بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران


امیر پوردستان:

شهیدان مدافع حرم مدال افتخاریست بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران

پوردستان تصریح کرد: شهادت مدافعان حرم در دفاع از حریم حق و اهل بیت(ع) مدال افتخاریست بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیدواریم که ما هم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش تهران نیوز ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مجتبی یدالهی، هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان شهریار با ذکر خاطره‌ای تکان دهنده از این شهید والامقام به خبرنگار راه مبین گفت: هنگامی که مجتبی در دانشگاه افسری فارغ التحصیل شد من تک تک فارغ التحصیلان را در آغوش گرفته و روی آنان را بوسیدم در همان مراسم شهید مجتبی یدالهی به من گفت امیر ” من کاری میکنم که شما به من افتخار کنید” .

پوردستان در ادامه گفت: دو سال قبل نیز وقتی به ایرانشهر برای بازدید رفتم، مجتبی فرمانده گروهان تانک بود و یگان بسیار خوبی را ساماندهی کرده بود، من از وی تشکر کرده و گفتم که گروهان بانشاط و آماده‌ای داشتی و این شهید عزیز باز هم به من گفت امیر “من کاری میکنم تا شما به من افتخار کنید”.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکماه پیش نیز موقعی که این عزیزان برای انجام مأموریت مستشاری در حال اعزام به سوریه بودند من به زیارت آنان رفته و در کنارشان بودم و یک یک آنان را در آغوش گرفته و بدرقه کردم و در آخرین دیدار نیز شهید مجتبی یدالهی دوباره به من گفت امیر “من کاری میکنم که شما به من افتخار کنید”  و من همینجا می‌گویم مجتبی تو کاری کردی که نه تنها ما بلکه امام زمان(عج) و رسول‌الله به تو افتخار می‌کند و پیش بینی و قول شهید یدالهی محقق شد.

پوردستان تصریح کرد: شهادت مدافعان حرم در دفاع از حریم حق و اهل بیت(ع) مدال افتخاریست بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیدواریم که ما هم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

شهید مجتبی یدالهی

 

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.