عده ای به دنبال آن هستند که در مورد جایگاه رهبری فکر کنند


آیت الله جنتی در دیار 15 خرداد؛

عده ای به دنبال آن هستند که در مورد جایگاه رهبری فکر کنند/ ورامینی ها هنوز گرمی سال ۵۷ را دارند

دبیر شورای نگهبان گفت: عده ای از شیاطین هم در فکر این هستند که عده ای را در خبرگان بگزاریم که در مورد رهبر فکر کرده و نقشه های ما را اجرا کند ولی شورای نگهبان تا جایی که توانست صلاحیت آنها را رد کرد.

  

به گزارش تهران نیوز ، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جمع مردم استقبال کننده از وی گفت: شهروندان ورامینی مورد سلام خدا و امام زمان(عج) هستند.

وی ضمن بیان اینکه شما بودید که در آغاز حرکت انقلابیتان شهید داده و سینه سپر کردید و راه شهادت را باز کردید بیان کرد: این راه بعد از فاجعه کربلا بسته شده بود، راه شهادت در انقلاب باز شد که مردم ورامین این راه را گشودند.

آیت الله جنتی پس از بیان اینکه شما در بهشت را باز کردید خاطر نشان کرد: دری در بهشت است که نام آن جهاد است که فقط مجاهدین و رزمنده و دشمن ستیزان می توان از آن وارد شوند، مردم ورامین بودند که به دیگران آموختند که اگر پیرو امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) هستید، باید خون و جان و عزیز و جوان بدهید.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: شما بودید که بالاخره انقلاب را به پیروزی رساندید و همین خون های پاک بود که بر شمشیر غلبه کرد.

وی افزود: شما بودید که این کشور را از ستم شاهان نجات دادید و دستگاه پادشاهی را در هم پیچیدید والا هیچ قدرتی نمی توانست یک سلطنت ۲۵۰۰ ساله را اینگونه سرنگون کند.

آیت الله جنتی گفت: شما ۸ سال جنگیدید، با همه دنیا و غرب جنگیدید و زیر پرچم اسلام ایستادید و نام امام حسین(ع) را گفتیید و به یاد کربلا جنگیدند و رنج ها قبول کردید.

دبیرشورای نگهبان ضمن بیان اینکه امروز مهمان شما شدیم و می بینیم که هنوز گرمی سال ۵۷ را دارید خاطر نشان کرد: عشق ائمه اطهار است که این مردم را به این صحنه ها کشانده است.

عده ای به دنبال آن هستند که در مورد جایگاه رهبری فکر کنند

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در یادواره شهدای مدافع حرم جنوب شرق استان تهران که در مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: وضعیت شهدای مدافع حرم همانند وضعیت جنگ بدر است زیرا شهدای آن جنگ در شرایط خاصی جنگیده و به شهادت رسیدند به همین دلیل نیز بهترین شهدا نامیده شده اند.آیت الله جنتی

وی ضمن بیان اینکه شهدای جنگ بدر صادقانه وارد میدان شده و با خدا معامله کردند بیان کرد: مردم این دیار بودند که کفن پوش وارد میدان شده و این حرکتشان شعار نبود، بلکه صادقانه وارد شدند و نشانه صداقت آنها نیز شهید شدن این افراد است.

دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: خانواده های ما روحیه عاشورایی داشته و دارند و به همین دلیل نیز خانواده هایی داریم که دو یا سه شهید و یا حتی بیشتر را دارند ولی هیچ شکایتی از نظام نکرده اند.

آیت الله جنتی ضمن بیان اینکه قدرت شهادت باعث شد که جاسوسان آمریکایی در ایران دستگیر شده و مسئولین آمریکایی دچار مشکلاتی شدند بیان کرد: مردم ما دست خالی و بسیجی گونه هشت سال وارد میدان شدند و بعد از اینکه به میدان می رفتند با اسلحه آشنا می شدند ولی باز هم ایستادند که بالاخره پیروز شدند.

وی پس از بیان اینکه اگر ما در خانه و شهر خود امنیت داریم برای این است که این رزمنده ها در حال جنگیدن هستند گفت: قدر شهدای مدافع حرم و خانواده های آنها را باید بیشتر بدانیم زیرا این افراد بخاطر مشکلات زیاد کشورشان به ایران آمدند و بعد هم به سوریه رفتند.

دبیر شورای نگهبان ضمن بیان اینکه لعنت خدا، پیامبران، صدیقین بر آل سعود باد بیان کرد: اینها رفتنی هستند و نابود می شوند همانگونه که رژیم شاهنشاهی ۱۵ سال جنگید ولی در نهایت نیز نابود شد.

آیت الله جنتی در زمینه انتخابات نیز گفت: باید این را بدانیم که ایمان بدون استقامت فایده ای ندارد، در انتخابات این رای های بالا آبرو و افتخار این نظام است و نشانه استقامت است.

وی تصریح کرد: انتخابات ۴۰ میلیونی افتخاری برای کشور بود ولی عده ای با ادعای تقلب ۸ ماه کشور را با مشکلات مختلفی روبرو کردند و امروز نیز پررویی کرده و افرادی از این فتنه گران را به مسئولیت می گمارند.

دبیر شورای نگهبان ضمن بیان اینکه این افراد حق ندارند کوچکترین مسئولیتی در کشور داشته باشند گفت: هر جایی که دیدیم فردی در فتنه سال ۸۸ نقشی داشته است را رد کرده ایم.

آیت الله جنتی تصریح کرد: تعداد بسیار زیاد ثبت نام کنندگان در این دوره یک حرکت سیاسی بود که بررسی سوابق آنها بسیار مشکل بود ولی تمام تلاش خود را کرده ایم که افراد ذیصلاح را تایید کنیم.

وی اظهار کرد: ممکن است دلیلی برای رد صلاحیت شخصی نداشته ایم و به همین دلیل نیز فردی را تایید کرده باشیم، ولی مردم باید بصیرت داشته باشند و بدانند که چه کسی را انتخاب می کنند.

دبیر شورای نگهبان افزود: اگر روزی اتفاقی برای رهبر افتاد مجلس خبرگان نمی گزارد که کرسی رهبری خالی بماند زیرا آبروی دولت و مجلس و نظام از رهبر است.

آیت الله جنتی ادامه داد: عده ای ایستاده اند که باید با آمریکا بسازیم و یا حتی باید با آمریکا ارتباط و سازش داشته باشیم ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده اند و می فرمایند که آمریکا دشمن ما است.

وی ضمن بیان اینکه آمریکایی ها قصد تخریب و دزدی اموال ما را دارند گفت: خبرگان همانگونه که می تواند فردی را انتخابت کند همانگونه نیز می تواند یک رهبر را عزل کرده و یا اختیارات آن را کم یا زیاد کند.

دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: عده ای از شیاطین هم در فکر این هستند که عده ای را در خبرگان بگزاریم که در مورد رهبر فکر کرده و نقشه های ما را اجرا کند ولی شورای نگهبان تا جایی که توانست صلاحیت آنها را رد کرد.

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.