آمریکا و صهیونیست ها نمی خواهند مسلمان جهان وحدت داشته باشند


امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه در گفتگو با تهران نیوز:

آمریکا و صهیونیست ها نمی خواهند مسلمان جهان وحدت داشته باشند/برخی کشورهای عربی با دلار، بیدار اسلامی را سرکوب می کنند

  

امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی دنبال قدت و منافع خودشان هستند و با هزینه کردن درهم و دلار، بیدار اسلامی را سرکوب می کنند، گفت: آمریکا و صهیونیست ها نمی خواهند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در سراسر جهان با هم وحدت داشته باشند.

مولوی محمد صدیق بهجت، امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: باید بدانیم که رهنمودهای پیامبر گرامی اسلام (ص) و الگو قرار دادن ایشان برای جامعه اسلامی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در زمانی که پیامبر اسلام (ص) مبعوث شدند هیچ فردی دارای دانش و علم نبود و متاسفانه همه در حال جنگ و خون ریزی بودند، افزود: ایشان توانستند در آن زمان همه گروه های مختلف را دور هم جمع کنند و وحدت ایجاد کنند.

مولوی صدیق بهجت ضمن تاکید بر اینکه در صدر اسلام دشمنان زیادی وجود داشتند ولی پیامبر اسلام (ص) صلح و صمیمت ایجاد می کردند، تصریح کرد: امروزه می بینیم که دو دسته از مسلمانان با هم می جنگند لذا باید آنها را وحدت داد.

وی با اشاره به اینکه حکام کشورهای اسلامی به دنبال منافع خودشان هستند و متاسفانه به کشورهای شرقی و غربی وابستگی دارند، ادامه داد: کشورهای استکابری وقتی مشاهده می کنند که منافعشان در خطر است، دولت هایی را در منطقه بوجود می آورند که از طریق انها سیاست های خودشان را پیش ببرند.

امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست ها نمی خواهند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در سراسر جهان با هم وحدت داشته باشند، گفت: امام خمینی (ره) بر خلاف این سیاست، هفته وحدت را نامگذاری کردند تا ملت مسلمان وحدت را پیشه راه خود قرار دهند.

مولوی صدیق بهجت با تاکید بر اینکه برخی کشورهای عربی دنبال قدت و منافع خودشان هستند و با هزینه کردن درهم و دلار، بیدار اسلامی را سرکوب می کنند، خاطرنشان کرد: کشورهایی نظیر عربستان دارای حکومت پادشاهی هستند و این روش یعنی پیگیری منافع خودشان تا اینکه منافع اسلام و مسلمان را دنبال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.