فاجعه منا بی برنامگی و درهم ریختگی سیستم حکومتی آل سعود را مشخص کرد


معاون سیاسی استانداری تهران در گفتگو با تهران نیوز:

فاجعه منا بی برنامگی و درهم ریختگی سیستم حکومتی آل سعود را مشخص کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به فاجعه منا، گفت: فاجعه منا بی برنامگی و درهم ریختگی سیستم حکومتی آل سعود را مشخص کرد.

شهاب الدین چاوشی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز؛ با اشاره به فاجعه منا، گفت: فاجعه منا بی برنامگی و درهم ریختگی سیستم حکومتی آل سعود را مشخص کرد.
وی با بیان اینکه عمدی بودن و بی تدبیری این موضوع توسط کمیته حقیقت یاب باید بررسی شود، اظهار کرد: حضور این کمیته در عربستان و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته می تواند پشت پرده های این حادثه را مشخص کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر وظیفه دستگاه دیپلماسی بعد از دریافت تذکر توسط نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد این دستگاه در خصوص فاجعه منا، تصریح کرد: باید گفت که دستگاه دیپلماسی در این زمینه تلاش کرده است اما سعودی ها نیز بی تدبیری هایی داشته اند البته این روزها همراهی سعودی ها بیشتر شده است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید این موضوع را از نظر حقوق بررسی کند و بعد از روشن شدن جزئیات، نحوه برخوردهای آینده نیز بر همین اساس و متقابل در نظر گرفته شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.