اغتشاشات اخیر طرح آمریکا، صهیونیسم و عربستان بود

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: نظام اسلامی دشمنان خائن قسم‌خورده‌ای دارد که چشم دیدن دین خدا را نداشته و استقلال هیچ کشوری را برنمی‌تابند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ، امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تهران با پرداختن به مسائل روز، اغتشاشات اخیر در کشور را حادثه عبرت‌انگیز و بیدارگری خواند که باید نسبت به آن روشنگری شود.

وی در ادامه عنوان کرد: فتنه را آرزو کنید زیرا که فتنه چهره‌های منافق را هویدا و نابود می‌کند، این آشوب‌ها دوست و دشمن را نشان می‌دهد و در این فراز و نشیب‌ها گوهر افراد جامعه نمود پیدا می کند.

  

صدیقی با بیان ارزیابی خود در رابطه با آشوب‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: بهترین طرحی را در این رابطه رهبر معظم انقلاب داشتند که فرمودند این اغتشاش عوامل بیرونی دارد و طراحی شده است. ماه‌ها شیطان بزرگ و ایادی آن برنامه ریزی کردند و افرادی در مراکز توطئه تحت مطالعه قرار گرفتند و از این فرصت سوء استفاده کردند.

صدیقی همچنان عنوان کرد: شیطان بزرگ که جزو بدبخت‌ترین‌ها است، تماما پول‌هایی که دستگاه‌ها حمایتی به آن می دهند باید در مسیر مسلمان‌کشی و آدم‌کشی صرف کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: آشوب‌های اینچنینی طرح آمریکا و صهیونیسم و با پول عربستان و پادوهای آنان است که در راس آن منافقین بدبخت و آواره بودند که از خود بریده و به بیگانگان پناهنده شدند و پادویی آنها را برعهده گرفتند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: البته برای ما متقن نبود که پس از فتنه ۸۸ چنین اتفاقی بیفتد اما آنهایی که فکر می‌کنند انقلاب تمام شده و سعی دارند گفتمان انقلابی را به حاشیه ببرند و همچنان مسائل جزئی‌ بی‌ارزش را بزرگ می‌کنند بدانند دشمنان ما منتظر غفلت هستند و به محض اینکه احساس کنند مردم مشکل دارند از همان نقطه وارد می‌شوند و سعی در نابودی دارند. لذا باید در این رابطه مردم همواره بسیج شده و هوشمندانه زندگی کنند.

صدیقی گفت: ما دشمنان خائن قسم‌خورده‌ای داریم که چشم دیدن دین خدا را ندارند و استقلال هیچ کشوری را برنمی‌تابند، این دشمنان ۴۰ سال از ملت ما تودهنی خوردند و مردم همواره در مقابل توطئه‌های آنان مقاومت کردند و مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند و از این به بعد هم هرگاه آمریکا گرفتار توهم، جهالت، سردرگمی در اثر سیلی‌هایی که از مسیر مقاومت دارد هوس کرد و قصد برهم زدن آرامش انقلاب اسلامی را داشت بداند باز هم از ملت ما تو دهنی خواهد خورد و با مشت‌های گره کرده عاشقان شهادت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.