قیام پایتخت ایران

مردم استان تهران تهران امروز پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در محکومیت آشوب‌های اخیر و حامیان آن راهپیمایی کردند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ مردم استان تهران ظهر امروز (جمعه ۱۵ دی ماه ۹۶) دوشادوش مردم شهرهای دیگر ایران اسلامی پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در واکنش به اقدامات مداخله جویانه و سوء استفاده آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و برخی کشورها از تجمعات اعتراضی اخیر در کشورمان و به اغتشاش کشاندن آن از مصلی‌ها و مساجد راهپیمایی خود را آغاز کردند.

   

قیام قبله تهران علیه اغتشاشگران

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شهرری بعد از نماز جمعه با راهپیمایی خود ناآرامیها و اغتشاشات اخیر را محکوم کرده و بر بیعت همیشگی خود با آرمانهای انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

مردم مومن و متعهد شهرری به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار مختلف و گروه‌های مردمی پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مصلی بزرگ ری به سمت میدان شهرری حرکت کردند.

اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و همچنین مسئولان شهرستانی با حضور در این رهپیمایی و با سردادن شعارهای “مرگ بر منافق فتنه‎گر”، ” این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم” و مرگ بر آل سعود خائن” مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند و نشان دادند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده اند.

مردم شهرری با تقدیم بیش از ۲۷۰۰شهید همیشه در دفاع از انقلاب و ولایت پیشقدم هستند و با این حرکت نشان دادند گرچه در روزهای گذشته در برابر داعش خبیث و گروه‌های تکفیری، مدافع حرم بودند امروز مدافع حریم ولایت هستند و تاکید کردند که در این شهر انقلابی اجازه تخطی به هیچ فردی را نمی‌دهند.

 

خروش مردم دیار ۱۵ خرداد ورامین علیه اغتشاشگران

بعد از ظهر امروز راهپیمایی اعتراضی به اقدامات خرابکارانه فتنه گران در شهرستان ورامین برگزار شد.

پس از اقدامات خرابکارانه برخی عوامل در شهرهای مختلف کشور بعد از اعتراضات مردم در خصوص مشکلات اقتصادی، نمازگزاران جمعه همزمان با سراسر کشور اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

در شهرستان ورامین و پس از نماز جمعه در خیرآباد، ورامین و جوادآباد؛ نمازگزاران حاضر در مراسم عبادی سیاسی جمعه اقدام به برپایی تظاهرات در محکومیت اقدامات ساختار شکنانه برخی افراد در برخی شهرهای کشور کردند.

حاضران در این راهپمایی با شعارهایی مانند “مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعود”، “مرگ بر منافق” و دیگر شعارها دخالت کشورهای دیگر در امورات جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

همچنین معترضین از مسئولین مختلف نیز درخواست پیگیری مسئولین به جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی عموم مردم را داشتند.

 

خروش انقلابی و خود جوش مردم قرچک علیه آشوبگران برگزار شد

مردم انقلابی شهرستان قرچک امروز بعد از نماز جمعه در اعتراض به اغتشاشگران از مصلای نماز جمعه به سمت اداره آموزش و پرورش راهپیمایی کردند و  حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی، رهبری معظم انقلاب و مطالبات به حق مردم اعلام کردند.

در این راهپیمایی که مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان و روحالنیون، کسبه و بازاریان، کارگران و اقشار مختلف مردم با طیف های  گوناگون حضور داشتند.

مردم متدین، با بصیرت و هوشیار قرچک یک‌بار دیگر به صحنه آمدند تا به کسانی که قصد ایجاد فتنه و ناامنی دارند، بفهمانند که ایران جولانگاه فتنه انگیزان نخواهد بود و راهپیمایانی که به عشق دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران به خیابان آمده بودند، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و ازناب داخلی آنها  اعلام کردند.

مردم ولایتمدار و انقلابی قرچک در این راهپیمایی شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «نا اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «منافق حیا کن این فتنه را رها کن»، را سر دادند.

سرهنگ حسین حیدری فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک در این راهپیمایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از همه سختی‌ها و مشکلات توانسته با مدیریت امام و مقام معظم رهبری گذر کند و اکنون روی پای خود ایستادهاست

وی گفت:  کشورهای منطقه در ناامنی هستند اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد؛  آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در آتش ناامنی می‌سوزند و برخی همانند آل‌سعود نیز بر امنیت حاکم بر ایران حسادت می‌ورزند به همین علت از هر فرصتی برای به آشوب کشاندن ایران استفاده می‌کنند اما باتدبیر رهبری و ولایت‌پذیری مردم نقشه‌های دشمن نقشه برآب شده است.

 حیدری افزود: امروز نیز با رهنمودهای رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه سر پر از فتنه مستکبران به سنگ کوبیده خواهد شد.

ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی قرچک گفت: مردم با مشکلات معشتی و بیکاری روبرو هستند اما این مشکلات و مسائل مربوط به داخل کشور است و اجازه نمی دهیم خارج نشینان ضدانقلاب برای ما نسخه پیچی کنند و اجازه هیچ آشوب و رفتار آشوب‌گرانه ای به اغتشاش گران نمی دهیم.

وی تاکید کرد: همانطور که امروز صحنه نمایش حضور مردم در پشت سر ولایت و در دفاع از رهبری و انقلاب است و با حضور در این تجمع اعلام می کند حتی اگر مشکلات اقتصادی را بر روی شانه خود تحمل می کنیم اما هیچگاه یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست.

 

راهپیمایی مردم فیروزکوه در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه امروز پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور مسیر مسجد جامع این شهرستان تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) را راهپیمایی کردند.

خروش مردم شهریار علیه فتنه گران

مردم شهریار پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی های باشکوه، نسبت به اغتشاشات اخیر، ابراز انزجار کردند.

 

خروش مردم شهر قدس در اعتراض به اغتشاشات اخیر

ظهر امروز مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه بعد از نماز جمعه از مسیر میدان مصلی تا میدان آزادی(قنات) در شهرقدس برگزار است.

 

مردم پاکدشت شعار مرگ بر فتنه‌گر را سر دادند

مردم شهید پرور و ولایتمدار پاکدشت بار دیگربا بصیرت وحضور در صحنه انزجار خود را علیه فتنه گران با راهپیمایی از مصلای امام خمینی تا میدان معلم و قرائت بیانیه علیه عوامل و دست اندرکاران فتنه نشان دادند.

مردم در گفتگو با خبرنگار ما به دخالت‌های عوامل بیگانه اشاره داشتند در این رابطه عنوان کردند: ما همه سرباز امام خامنه ای هستیم و تا پای جان در رکاب رهبر کبیر خواهیم ایستاد.

عده ای نیز با اشاره به فراخوان های گذشته در پاکدشت جهت تجمعات غیر قانون اعلام نمودند: تنها کسی که برای ما حرفش حجت است و اگر لب تر کند جان میدهیم مقام عظمای ولایت میباشد و هر زمان حکم جهاد صادر کنند اثری از دشمنان اسلام باقی نخواهد ماند.

همچنین مردم پاکدشت به مسئولین دولتی متذکر شدند که از وضعیت اقتصادی در کشور گله مند هستند و خواستار برطرف شدن مشکلات از مسئولین شدند.

مردم پاکدشت تأکید کردند : اغتشاشگران از تظاهرات عیر قانونی خود تنها اثری که به دست آورده اند کشته و مجروح شدن چندین نفر از هموطنان عزیزمان شدن و همچنین آسیب رسیدن به اموال عمومی و بعد از آن غارت و تاراج است.

 

قیامدشت یکپارچه علیه حامیان اغتشاشات اخیر

مردم ولایی قیامدشت بعد از نماز جمعه در محکومیت اقدامات اخیر در کشور و دخالت کشورهای غربی راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی مردم عنوان کردند این تجمعات غیر قانونی که منجر به آسیب رسیدن اموال عمومی و شخصی مردم شده است جان بی گناه عده‌ای از هموطنانمان را نیز گرفته است و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستار پیگیری مجدانه عوامل این جنایات و برخورد قاطعانه با آنها شدند.

مردم قیامدشت همچنین در خصوص دخالت کشورهای بیگانه به ویژه عربستان سعودی بیان داشتند این آل خبیث صهیونیستی کاری جز پارس کردن از دستش بر نمی آید بهتر است سر به سرشیران ایرانی نذارد و به دنبال اربابان غربی خود باشد.

این مردم ولایی تأکید کردندنوکر غربی ها که تصور می کنند در ساعات شلوغی می توانند برای دوستان رسانه‌ای حود تجمع زیادی را نمایش دهند ،تصویر واقعی را باید الان ببینند و راه پیمایی ۹دی و ۲۲ بهمن را بخاطر بسپارند.

همچنین در جواب رفراندوم آشوبگران اعلام کردند: درانتخابات ۲۹ اردیبهشت سال جاری ۴۲ میلیون نفر به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

 

مردم شریف آباد: اجازه پایمال شدن خون عزیزانمان را نمی دهیم

مردم شریف آباد همانند دیگر مردم کشورمان در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کرده و با حضور خود وحدت همدلی را به منصه ظهور رساندند.

این مردم شهید پرور باحضور در این راهپیمایی هم چون راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۹ دی و دیگر مناسبت های ملی بر پاسداری از خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم تاکید کرده و در این باره اعلام نمودند: ما برای حفظ این انقلاب خون ها دادیم و دنیا بدانند به هیچ قیمتی اجازه پایمال شدن خون عزیزانمان را نمی دهیم.

رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم از مهمترین خواسته های آنها بود و در این رابطه تأکید کردند: اختلافات داخلی به هیچ وجه به آمریکایی ها و بیگانگان ارتباطی ندارد و آنها با دخالتهای بی جا و بی مورد تنها خود را سبک می‌کنند مردم ایران همیشه حامی یکدیگر هستند و اجازه دخالت به هیچکس را در امورات داخلی کشور را نخواهند داد.

از نکات حائز اهمیت این راهپیمایی حضور برادران اهل سنت و افغانستانی در این راهپیمایی بود که علت حضور خود را حمایت از کشور ایران جهت حفظ و اقتدار اسلام در دنیا بیان نمودند.

 

مردم رباط کریم پاسخ هوچی‌‌گری های غرب را دادند

مردم ولایتمدار رباط کریم پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی اغتشاشات اخیر در کشور را که با حمایت های ایادی استکبار جهان صورت گرفته بود محکوم کردند.

 

 

قیام مردم دیار ۱۵ خرداد پیشوا علیه آشوبگران

امروز جمعه ۱۵ دی ماه ۹۶ نمازگزاران پیشوایی  و دیگر شهرهای کشورمان پس از اقامه نماز از مصلی‌ها و مساجد در پاسخ  به اقدامات مداخله جویانه برخی کشورها از جمله آمریکا در موضوع تجمعات اعتراضی اخیر که در کشور برگزار شد، به راهپیمایی پرداختند.

در این راهپیمایی که دقایقی پس از پایان نماز جمعه امروز پیشوا  برگزار شد، نمازگزاران با حرکت از محل اقامه نماز به سوی میدان امام خمینی (ره)، اعتراض خود را نسبت به تجمعات اخیر در سراسر کشور  را با بیان شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا» و در دست‌داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) اعلام کردند.

در پی برگزاری تجمعات مردمی و بیان اعتراضاتی نسبت به برخی عملکردها به خصوص در زمینه اقتصادی،  مسوولان برخی کشورها به خصوص آمریکا با سوءاستفاده از این تجمعات با اظهاراتی مداخلانه‌جویانه در امور داخلی ایران سعی در به انحراف کشاندن طرح مطالبات و شعارها را داشتند که مردم ایران با هوشیاری صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

 

 

مردم بهارستان با برگزاری راهپیمایی انزجار خود را از اغتشاشات اخیر اعلام کردند

امروز همزمان با تمام نقاط کشور بعد از برپایی نمازجمعه، شهروندان، مسئولان و خانواده‌های شهدای شهرستان بهارستان برعلیه آشوب‌های اخیر و در جهت اعلام انزجار خود از این آشوب‌ها راهپیمایی گسترده‌ای شکل دادند.

این راهپیمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان، طاهرخانی بخشدار بخش گلستان، میثم بابایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان، عباس جهان‌تاب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان و جمعی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهرصالحیه و گلستان، مسئولان و شهروندان شهرستان بهارستان برگزار شد.

این راهپیمایی از مقابل مصلی بزرگ شهرگلستان آغاز شد و تا گلزار شهدای گمنام شهر ادامه پیدا کرد که در این مسیر مردم و مسئولین درکنار یکدیگر با سر دادن شعارهای انقلابی توطئه‌های دشمنان خارجی و اغتشاشگران داخلی را محکوم کردند.

درپایان ناگفته نماند که این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌از از طرف شهروندان بهارستانی در راستای محکوم کردن اغتشاشات و برگزاری مراسم سینه زنی به پایان رسید.

انتهای پیام/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.