وضعیت اسفناک اسکان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

بسیاری از ساکنان مناطق زلزله‌زده غرب کشور از وضعیت اسکان شکایت داشته و بیان می‌کنند تاکنون از سوی مسئولان دولتی برای سازماندهی اسکان‌ها آن‌ها اقدامی صورت نگرفته و هنوز در چادرها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه خبری تهران نیوز ؛ به‌دنبال وقوع زلزله در ۲۱ ابان سال جاری خسارت و مشکلات بسیاری در غرب ایران وارد شد و مشکلاتی که هنوز با گذشت ۲۷ روز مرتفع نشده است و مردم برخی از مناطق زلزله‌زده در وضعیت اسفناکی هستند که با بارش برف و باران این وضعیت اسف‌بارتر شده است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از ساکنان برخی از مناطق زلزله‌زده غرب کشور  از وضعیت اسکان شکایت داشتند و بیان می‌کردند تاکنون از سوی مسئولان دولتی برای سازماندهی اسکان‌ها آن‌ها اقدامی صورت نگرفته و هنوز در چادرها مستقر هستند.

روستاهای کرمانشاه خسارت جانی کمتری نسبت به شهر داشته‌اند ولی خسارت مالی زیادی متحمل شده‌اند که نیاز به توجه دارند و بسیاری از مردم روستا به نحوه توزیع مواد غذایی و کنسروهای آماده اعتراض داشته و درخواست کردند در صورت امکان مواد اولیه غذایی به آن‌ها داده شود.

.گفتنی است؛ یکی از مشکلات دیگر مناطق زلزله زده نبود سرویس‌های بهداشتی است که مردم برای جلوگیری از بیماری، خواهان برطرف شدن این مشکل هستند

مریدی، یکی از شهروندان کرمانشاهی اظهار داشت: آمدن سرما و نبود وسایل گرمایشی و نفت در برخی از مناطق زلزله‌زده با مشکل جدی سوختی روبه‌رو است که امیدواریم صدای ما به گوش دولت‌مردان برسد و برای حل این موضوع چاره‌ای بیاندیشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.