کار ، جهاد و مبارزه ادامه دارد

وزیر دفاع با بیان این‌که تا دشمن هست، کار و جهاد و مبارزه هم ادامه دارد، گفت: طومار گروه تروریستی داعش به لطف الهی و به برکت خون جوانان و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب نابود شد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع لحظاتی قبل در یادوراه ۵ هزار شهید مدافع حرم که با حضور پرشور فرماندهان سپاه اسلام و آحاد مختلف جامعه در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است، با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت در برابر گروه تروریستی داعش اظهار داشت: مراحل بعدی کار ادامه دارد. تا دشمن هست، کار و جهاد و مبارزه هم ادامه دارد. ما به عبرت‌ها و آموزه‌ها و درس‌های این کار می‌نگریم و ادامه می‌دهیم.

وی گفت: گروه داعش اولین نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. امروز برای همه روشن است که ما با توطئه‌ای بزرگ مواجه بودیم و خداروشکر توانستیم آن را شکست دهیم و این یک آموزه حائز اهمیت است.

وزیر دفاع افزود: آن‌هایی که این توطئه را طراحی کرده بودند، باور نمی‌کردند که اولا این توطئه کشف شود و ثانیا اینکه محور مقاومت بتواند در برابر آن قرار بگیرد. آمریکایی‌ها می‌گفتند براندازی این جریان ۲۰ تا ۴۰ سال زمان می‌برد اما به لطف الهی و به برکت خون جوانان و تدابیر حکیمانه و داعیانه رهبر معظم انقلاب، جوانان از همه جا بسیج شدند و در مدتی کم طومار این جریان نابود شد.

وی با بیان این‌که ما مکلف به ادای تکلیف هستیم، عنوان کرد: مهم نیست که ما چه‌قدر توان داریم، مهم این است که ما با خدا هستیم و اوست که می‌تواند هر توطئه‌ای را شکست دهد. همه پشت این غول جنایتکار ایستادند اما آن چه که امروز رخ داد را مشاهده می‌کنید.

امیر حاتمی در پایان تصریح کرد: آن‌ها می‌خواستند یک اختلاف و فتنه دائمی بین مسلمانان منطقه را طراحی کنند اما به لطف الهی و به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه عکس آن رخ داد.

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.