بدترین دشمن آمریکا ترامپ است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که عزت و اعتبار ایران در جهان مدیون مجاهدت‌های سخت است ، گفت: به‌خدا سوگند که «تا آخر می‌ایستیم». امروز همانند کوه استوار و مثل دریا آرام و باوقار ایستاده‌ایم.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار حسین سلامی لحظاتی قبل در گردهمایی بزرگ میثاق که با حضور پر شور رزمندگان سپاه اسلام در حسینیه فاطمه‌ الزهرا سلام‌الله علیها در حال برگزاری است، با اشاره به واقعه سوزناک عاشورا و ایجاد شوق سفر معنوی اربعین در مردم اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در این لحظه‌های معنوی در این مکان مقدس که زمانی معراج شهیدان والامقام ما و دروازه‌ای برای ورود به بهشت بوده است، حضور دارم و این برای من یک افتخار و شرف است.

وی گفت: سرداران زیادی در این جا حضور دارند که نماد فداکاری هستند و دیدن این چهره‌هایی به ظاهر کهنسال هستند اما مجاهدت‌های آنان کهنه نمی‌شود، شوق‌آفرین است.

 

* آثار مجاهدت رزمندگان اسلام الی‌الابد در جامعه جاودان است / در دوران دفاع مقدس جهان برای ضربه زدن به انقلاب متحد شده بودند  

* آثار مجاهدت رزمندگان اسلام الی‌الابد در جامعه جاودان است / در دوران دفاع مقدس جهان برای ضربه زدن به انقلاب متحد شده بودند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آثار عظمتی که شما در میدان جهاد آفریدید، الی‌الابد در جامعه ما ماندگار و جاودان است. آن روزها دشمنان بزرگ ما آرزوهایی بلند داشتند و در عمق خیال و در فضای توهم آن‌ها، شکست دادن اسلام و انقلاب اسلامی یک هدف بود و آن‌ها در تعقیب این هدف به ما تعجب کردند.

سلامی افزود: آن‌ها می‌خواستند ایران را به عنوان یک کشور مستقل از صفحه جغرافیای سیاسی حذف کنند و قصد تجزیه کشور ما را داشتند. آن‌ها می‌خواستند نشان بدهند که بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ نمی‌توان ادامه حیات داد.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌دانستند که اگر به ایران میدان و فرصت دهند، بساط جور آن‌ها را برمی‌چیند. آن‌ها با این واقعیت زندگی می‌کردند و به همین دلیل، بدون هیچ منطقی همه جهان آن روز متحد شد. حتی دشمنان سرسخت آن روز در مقابل ملت ایران و انقلاب شکوهمندشان که توسط یک روحانی شجاع و انقلابی هدایت می‌شد، ایستادند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: انقلاب ما در تعقیب یک آرمان بزرگ با عنوان عدالت و تحقق آن در جهان، آزاد کردن مسلمانان از بردگی و طاغوت و … بودند. امروز این واقعیت در تمام جهان اسلام آشکار است. آن‌ها حمله کردند تا ما را بشکنند.

سلامی هم‌چنین بیان داشت: آن‌ها حمله کردند تا نور خدا که از چهره ولی‌فقیه می‌تابید را خاموش کنند اما نمی‌توانستند که نور خدا در این کشور جلوه‌گر می‌شود. این نور مرزهای دیگری از جهان اسلام را هم درنوردیده است.

وی خطاب به رزمندگان تصریح کرد: کاری که شما کردید و از شکوه ظاهری امپراطوری‌ها نترسیدید و به وفای خودتان با امام حسین علیه‌السلام پایبند بودید، سبب شکستن نظریه قدرت‌ها شدید و ثابت کردید که با دستان خالی هم می‌توان در برابر تحریم‌ها و زورگویی‌ها ایستاد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر سنگریزها را پر نمی‌کردید و اگر در از دست دادن فرزندانتان صبر نمی‌کردید، امروز نه ما بودیم، نه اسلام بود و نه استقلال و این آگاهی بزرگ و این جبهه‌های وسیع گشوده‌شده.

سلامی افزود: ما امروز به شکل مستقیمی آثار آن مجاهدت‌ها را در زندگی خویش حفظ می‌کنیم. عزت و اعتبار ما در جهان مدیون مجاهدت‌های سخت است.

وی هم‌چنین ابراز داشت: اگر ما میدان را خالی کرده‌ بودیم، دشمن آن را پر می‌کرد. شما با بیرون راندن دشمن، به ملت ایران آبرو و شخصیت دادید. شما اثبات کردید که راه سعادت مسلمانان از میدان جهاد عبور می‌کند. هیچ چیزی جز جهاد سعادت‌بخش نیست و این پیام حضور شما در تاریخ هشت سال دفاع درخشان است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تجلیل و تکریم از رزمندگان آن دوران باشکوه به‌ویژه رزمندگان لشکر حضرت محمد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم و حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام بازخوانی یک تاریخ نبوده و یک ضرورت است.

وی ادامه داد: صدها هزار شهید تضمین کننده این حقیقت است که اسلام می‌ماند و دشمنانش نابود می‌شود به شرط آن که سربازانش میدان جهاد را ترک نکنند.

سردار سلامی بیان داشت: اگر آن روزها شما نمی‌ایستادید، آیا امروز می‌شد از استقلال ایران، حاکمیت اسلام، پیروزی مسلمانان و شکست کفار سخن گفت؟ زره‌ای که شما به تن کردید، پشت نداشت و هرگز عقب‌نشینی نکردید.

وی گفت: شما در کنار شهیدان بودید و با آن‌ها عهد می‌بستید و دشمن عقب می‌نشست. شما برگی درخشان از یک تاریخ جاودان را نوشتید. امام به قوت روح خود و بیعت خالصانه شما فرمود که «ما تا آخر ایستاده‌ایم» و به خدا قسم که تا آخر می‌ایستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما از دفاع مقدس درس مقاومت آموختیم و بعد از آن هر چه دشمنان تلاش کرد ناکام ماند‌. مبارزه ما با آمریکا از همان نخستین روزهای انقلاب آغاز شد.

وی اظهار داشت: ملت ایران در زیر سایه رهبر معظمش توانست همه توطئه‌ها را خنثی کند. آن‌ها در طبس به طور مستقیم عملیات نظامی کردند اما جز خاکستر چیزی از آن‌ها نماند‌ و اثبات شد که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سردار سلامی تصریح کرد: آن‌ها به یک جنگ بزرگ روی آوردند و با یکدیگر متحد شدند و از هیچ کاری فروگذاری نکردند، اما با تحت فشار و با دستانی خالی پیروز شدیم و باز هم وعده الهی تحقق یافت. صبر خانواده‌های شهدای ما سرانجام دشمن را از سرزمین‌های ما بیرون راند‌ اما نبرد ملت ما با آمریکا و متحدانش پایان نیافت‌.

وی ادامه داد: آن‌ها بر تحریم اقتصادی افزودند و می‌خواستند که ایران عقب‌مانده بماند اما ناکام مانند. سفینه‌ها به آسمان‌ها رفتند، نیروگاه‌های هسته‌ای تاسیس شد و با وجود ترور دانشمندان هسته‌ای، ما پیروز شدیم. آن‌ها می‌خواستند فتنه داخلی راه بیندازند و آن را متزلزل کنند اما عشق مردم به رهبر بیشتر شد و باز هم ناکام شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: آن‌ها گروه‌های تروریست تکفیری را مجهز کردند تا حلقه‌های مقاومت را بشکنند. آن‌ها در چند جنگ در فلسطین و در برابر حزب‌الله شکست خورده بودند و چگونه می‌توانستند ما را شکست دهند؟ در این میدان هم دیدید که انقلاب رشد کرد و دشمن کوچک شد.

وی گفت: این واقعیت‌ها همه نشان از ظهور یک قدرت و پدیده جدید به نام جمهوری اسلامی ایران در مجموعه نظام موازنه قدرت جهانی دارد.

سردار سلامی تاکید کرد: ما امروز محکم سخن می‌گوییم و به آن چه می‌گوییم ایمان داریم. ما دیگر هرگز از دست دشمنان شکست نخواهیم خورد و این یک حقیقت است.

وی افزود: امروز آشفتگی، فروپاشی انسجام، تناقض و درماندگی در چهره دشمنان قابل مشاهده است. شاید به ظاهر حالت این رییس جمهور شجاع نشان می‌داد، اما درونش سرشار از ترس و شکست بود و در ابتدای سخنانش نیز به شکست‌های متوالی آمریکا اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: او که می‌خواست ایران را منزوی کند، سخنانش منجر به انزوای بیشتر آمریکا شد. دیگر در انتخاب گزینه نظامی چیزی ندیدید. منطقی که آمریکا و اروپا را به هم متصل می‌کرد، فروپاشید.

وی گفت: آن‌ها منطق و عقلانیتی برای بیان مواضع ندارند. وقتی رئیس جمهورشان سخن می‌گوید، وزیر دفاع و امور خارجه‌شان او را تحقیر می‌کنند. دست به دامن شدن به متحدان بیانگر ناتوانی آمریکایی‌هاست.

سردار سلامی ادامه داد: همه تصور می‌کردند، وقتی ترامپ می‌خواست صحبت کند، همه می‌گفتند که مردم ایران ملتهب می‌شوند. روز بعد از سخنان ترامپ، ایران و تهران آرام‌ترین روز خود را سپری کرد و هیچ تاثیری جز بحران اعتراض سیاسی در درون آمریکا علیه هیات حاکمه این کشور ایجاد نکرد.

وی عنوان کرد: بدترین دشمن آمریکا خود اوست و باید شکست‌هایش را در تدبیرهای سیاسی حاکمانش جستجو کند‌. مطمئن باشید سنت الهی در جریان است. ما به یک موهبت الهی به نام رهبر الهی مجهز هستیم.

سردار سلامی بیان داشت: امروز نه فقط ما خود پیروز شده‌ایم، بلکه به تکیه‌گاهی برای سایر کشورهای منطقه هم تبدیل شدیم و این را مدیون پارسایی، اخلاص، ژرف‌اندیشی و بلندنگری‌های رهبر معظم انقلاب هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: امروز ما مثل کوه استوار و مثل دریا آرام و باوقار ایستاده‌ایم و پیش خواهیم رفت و نگران هم نیستیم.

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.