پاسخ پیمان‌شکنی آمریکا را با پیمان‌شکنی بدهید

سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار پاسخ قاطع مسئولان به پیمان‌شکنی آمریکا شد و گفت: هر کشوری که دنباله‌رو آمریکا باشد، با عکس‌العمل فوری ما مواجه می‌شود.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با تشدید تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها بیان داشت: ما از آمریکا غیر از بدی هیچ چیزی ندیدیم. ما از آمریکا غیر از آزار و اذیت چیزی ندیدیم. دولت آمریکا به وعده‌‌هایی که داده عمل نکرده و هر لبخندی که به ما زده صرفا برای فریب دادن ما بوده است.

  

وی ادامه داد: تبسم‌های آمریکا جهت ایجاد اعتماد بوده در حالی که آن‌ها دشمن بزرگ ما هستند. مردم ما توطئه‌های آمریکایی‌ها در نقاط مختلف دنیا به‌ویژه در ایران و نسبت به انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

تحریم‌های پی‌در‌پی بیانگر ترس ٖآمریکا از ایران است

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: آمریکا این را فهمیده که با وجود تحریم‌ها و توطئه‌ها، انقلاب اسلامی ایران هنوز قدرتمند و پابرجا مانده و توانایی تغییر آن را ندارد. آن‌ها فهمیدند که ایران قوی است و در واقع تحریم‌های پی‌درپی بیانگر ترس آمریکایی‌هاست.

آیت‌الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: اگر ما قدرت نداشتیم و برای آن‌ها مهم نبودیم که در کار ما دخالت نمی‌کردند. اما تحریم‌ها و دشمنی‌های آن‌ها نشان از قوی بودن ایران دارد و رمز این قدرت، همراهی خدا با ماست.

وی با بیان اینکه جبهه‌ای که خداوند را داشته باشد قوی است، تصریح کرد: خداوند هم خطاب به مومنانش وعده فرموده که «شما بر یاری دین من بشتابید و من هم کمکتان می‌کنم». بنابراین خدا در صف ماست و آیات قرآن و تاریخ هم گواه این سخنم هستند.

هدف آمریکا از تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی

“مردم نیز از تحریم‌ها نترسند” این جمله را سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهاراتش عنوان و تاکید کرد: آمریکا قدرت ایران را احساس کرده و با تشدید تحریم‌ها قصد به زانو درآوردن ملت ایران را دارد. ما با تکیه به خداوند ایستاده‌ایم و از هیچ‌کسی هم ترسی نداریم.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ارتباط با وظایف دولتمردان و تیم مذاکره کننده نسبت به بدعهدی‌های آمریکا در دو سال گذشته ابراز داشت:‌ انسان‌ها یک‌جور فکر نمی‌کنند. برخی از انسان‌ها همانند امام خمینی‌(ره) واقعا نترس بودند. امام در آغاز انقلابش نترسید و خودش هم این جمله را فرموده بود. مقام معظم رهبری نیز این شجاعت را دارد. این‌طور نیست که همه مسئولان شجاع باشند و در برابر آمریکا بایستند.

آمریکایی‌ها یکی بدهند، توقع دریافت ده برابر آن را دارند

وی در اظهارات پایانی‌اش عنوان کرد: ما نباید در برابر دولت آمریکا تسلیم شویم بلکه باید با قوی کردن اقتصاد، تولید و اشتغال، ظرفیت‌های داخلی و خودسازی به راهمان ادامه دهیم‌. آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. اگر آمریکایی‌ها چیزی را هم بدهند به دنبال گرفتن ده برابر آن هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: ما دعا می‌کنیم که مسئولان شجاع و در خط ولایت باشند. مسئولان باید در برابر این پیمان‌شکنی‌ها برنامه‌ریزی کنند و اقدامات بازدارنده و متقابلی را انجام دهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی هم‌چنین خطاب به مسئولان تاکید کرد: وقتی آمریکا پیمانش را می‌شکند، حتما ما هم باید پیمان‌شکنی کنیم. ما نمی‌توانیم بگوییم که ما وفاداریم و آن‌ها هم بگویند که ما بی‌وفاییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کشوری که روی پیمانش ایستاده باشد، برای ما محترم است. ما نیز به پیمانمان در برابر این کشورها پایبندیم. هر کشوری که دنباله‌رو آمریکا باشد، با عکس‌العمل فوری ما مواجه خواهد شد.

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.