تضعیف سپاه

سردار رحیم صفوی گفت: امیدوارم کسانی که در تضعیف سپاه که تضعیف امنیت کشور و نظام و ملت است دست دارند، از این تضعیف دست بردارند.

به گزارش تهران نیوز ، پنجمین همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس یادمان سردار حاج احمد متوسلیان هم اکنون با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس از سرتاسر کشور در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

  بر اساس این گزارش سردار سیدیحیی رحیم صفوی از همرزمان حاج احمد متوسلیان با بیان اینکه سلام رهبری را به خانوادهای شهیدان و به خانواده ۴جاویدالاثر میرسانم اظهار داشت: آشنایی بنده با حاج احمد از روزهای اردیبهشت ۵۹ شروع شد و تا زمان اعزام ایشان به لبنان ادامه داشت.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه راجع به حاج احمد سه نکته عرض می‌کنم گفت: نکته اول اینکه در اندیشه تفکر وجهان بینی یک انسان خدامحور بود و توحیدی به نظام می اندیشید، قلبش مالامال نور رسول خدا و ائمه بود.

وی با تاکید بر اینکه حاج احمد نسبت به خطر انگلیس و اسراییل از کینه و نفرت عمیق برخوردار بود تصریح کرد: در بعد اخلاق نسبت به ضدانقلاب و دشمنان اسلام همچون طوفان می‌غرید و بسیار  قاطعانه برخورد می‌کرد اما در برابر بسیجیان قلبش سراسر از عاطفه بود، گاهی وقت‌ها عصبانی می‌شد و فریاد می‌کشید و بعد آنها را در آغوش می‌گرفت و می‌بوسید.

رحیم صفوی خاطرنشان کرد: حاج احمد متوسلیان از حالتهای عرفانی و حتی القائات روحانی برخوردار بود که در خاطرات ایشان امده است.

وی با بیان اینکه حاج احمد یک انسان مطلوب تراز اول اسلام ناب محمدی بود اظهار داشت: او انسانی عارف مجاهد فی سبیل الله بود که می‌تواند الگو برای جوانان امروز و فردا و همچنین الگویی برای جوانان لبنان و سوریه و عراق باشد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سوابق مبارزاتی حاج احمد و پیوستن او به سپاه گفت: او سپاه مریوان را تشکیل داد و در ان زمان تشکیل سپاه کار سختی بود، او بسیار مردم دار بود و از نبوغ مدیریتی بسیار برخوردار بود.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه برخی با تهمت، دروغ و افترا سپاه را تضعیف میکنند تاکید کرد: سپاه حافظ  این ملت است و یکی از ارکان مستحکم در برابر تهدیدهای خارجی و داخلی است، برای همین است که امریکا و اسراییل و غیره با سپاه دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) راجع به سپاه فرموند که ای کاش من یک پاسدار بودم گفت: سیاستمداران قدرت سپاه و تاثیر گداری سپاه را در منطقه می‌دانند و متوجه هستند که تضعیف سپاه، تضعیف اقتصاد و امنیت داخلی است.

رحیم صفوی در پایان با اشاره به اینکه امام(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود تصریح کرد: امیدوارم کسانی که در تضعیف سپاه که تضعیف امنیت کشور و نظام و ملت است دست دارند، از این تضعیف دست بردارند.

 

انتهای متن/*

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.