آمریکایی‌ها با کمک منافقین فرمان‌های براندازی جمهوری اسلامی را طراحی می‌کنند


برخی از جریان‌های داخلی هم نوا با سخنان کینه‌توزانه مقامات آمریکایی گفتمان انقلاب را تضعیف می‌کنند

آیت الله  عباس کعبی  با بیان اینکه رژیم آمریکا خصومت ماهوی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد گفت: آن‌ها از اول انقلاب تاکنون همواره در صدد براندازی نظام را داشتند و در این مسیر شگرف‌های مختلف و متفاوتی را آزموده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بعد از فتنه 88 از براندازی سخت مأیوس شده‌اند و تحریم‌هایشان هم به نتیجه نرسید بیان داشت: از زمان فتنه 88 به بعد آن‌ها تلاش کردند که با استحاله انقلاب اسلامی اهدافشان را پیش برده و براندازی نرم را رقم زنند.

وی خاطر نشان کر: متأسفانه هم‌نوا با سخنان کینه‌توزانه و خصمانه مقامات آمریکا بعضی از جریانات آمریکا به تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی در اهداف مأموریت‌های انقلاب، امام و شهدا می‌پردازند که این مسائل بوی فتنه و توطئه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با  تأکید بر اینکه دولتمردان جمهوری اسلامی وظیفه دارند در برابر خیره‌سری‌های آمریکا و اقدام مداخله‌جویانه آن‌ها ایستادگی کنند اظهار داشت: مقامات جمهوری اسلامی باید نسبت به نقض‌های مکرر برجام و بدعهدی‌های مکرر آمریکا تذکرات جدی داده و اقدامات حقوقی خاص خودشان را از طریق سازمان ملل و شورای امنیت انجام دهند.

کعبی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خصوص خارج کردن منافقین از لیست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا بیش از این منافقین خلق را به عنوان سازمان‌های تروریستی پذیرفته بود ولی امروز با آن‌ها ارتباط برقرار می کند و به همراه آن‌ها فرمان‌های براندازی جمهوری  اسلامی را طراحی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.